Ο Δομινικανός άσος κατά τη διάρκεια της φιέστας της ισπανικής ομάδας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος μίλησε στον κόσμο της Βαλένθια και τους ανακοίνωσε ουσιαστικά την αποχώρησή του.
«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», ανέφερε ο Ζαν Μοντέρο στην ομιλία του προς τον κόσμο, επιβεβαιώνοντας τη μετακίνησή του στον Ολυμπιακό.
🧡🗣️ Las palabras de despedida de Jean Montero de @valenciabasket
— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026
Lo hace con una Supercopa y una Liga Endesa bajo el brazo 🏆🏆 pic.twitter.com/HEpuqdtr69