MENU

Με συνθήματα και "ευχαριστούμε" υποδέχτηκαν οι φίλοι του Τριφυλλιού τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΑΚΤΟR, όταν έφτασε στο T-Center για την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. 

O Δημήτρης Γιαννακόπουλος έσπευσε από την πλευρά του να τους ευχαριστήσει και στη συνέχεια εισήλθε μέσα στο κλειστό.

Δείτε το βίντεο του SDNA:

Συνθήματα και «ευχαριστούμε» στον Γιαννακόπουλο κατά την άφιξή του στο T Center (vid)