Με συνθήματα και "ευχαριστούμε" υποδέχτηκαν οι φίλοι του Τριφυλλιού τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΑΚΤΟR, όταν έφτασε στο T-Center για την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
O Δημήτρης Γιαννακόπουλος έσπευσε από την πλευρά του να τους ευχαριστήσει και στη συνέχεια εισήλθε μέσα στο κλειστό.
Δείτε το βίντεο του SDNA: