Τhe Κing is Back. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο σπίτι του, εκεί που μεγαλούργησε. Ο Σέρβος θρύλος των πάγκων πάτησε το πόδι του στο T-Center ενόψει και της παρουσίασης του από την «πράσινη» ΚΑΕ, με τον Ζοτς να γνωρίζει καθολική αποθέωση.
Περισσότερο από 5.000 φίλοι του Τριφυλλιού έδωσαν το παρών στο T-Center αποθεώνοντας καθολικά τον Ομπράντοβιτς κατά την είσοδο του στο ΟΑΚΑ, με τον Ζοτς να ανταποδίδει το χειροκρότημα.
Δείτε το video του SDNA: