MENU

Τhe Κing is Back. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο σπίτι του, εκεί που μεγαλούργησε. Ο Σέρβος θρύλος των πάγκων πάτησε το πόδι του στο T-Center ενόψει και της παρουσίασης του από την «πράσινη» ΚΑΕ, με τον Ζοτς να γνωρίζει καθολική αποθέωση.

Περισσότερο από 5.000 φίλοι του Τριφυλλιού έδωσαν το παρών στο T-Center αποθεώνοντας καθολικά τον Ομπράντοβιτς κατά την είσοδο του στο ΟΑΚΑ, με τον Ζοτς να ανταποδίδει το χειροκρότημα.

Δείτε το video του SDNA: 

Ο «Βασιλιάς» επέστρεψε: Η απόλυτη αποθέωση για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς απο 5.000 κόσμο στο T-Center (vid)