MENU

Το ΝΒΑ ανακοίνωσε πως ο Βίκτορ Ουεμπανιάμα ήταν ο καλύτερος παίκτης της δυτικής περιφέρειας για τον Φεβρουάριο. Ο αστέρας των Σαν Αντόνιο Σπερς είχε κατά μέσο όρο 22,5 πόντους, 11,3 ριμπάουντ και 3,5 μπλοκ, ενώ η ομάδα του είχε ρεκόρ 11-0.

Όσον αφορά την ανατολική περιφέρεια, ο Κέιντ Κάνινγκχαμ ήταν ο κορυφαίος παίκτης. Σε 11 αγώνες (ρεκόρ 9-2), ο σταρ των Ντιτρόιτ Πίστονς είχε 25,4 πόντους, 6,5 ριμπάουντ και 9,9 ασίστ κατά μέσο όρο.

Ουεμπανιάμα και Κάνινγκχαμ καλύτεροι παίκτες του Φεβρουαρίου