Ο Έλληνας παίκτης τόνισε πως νιώθει όμορφα για το μετάλλιο που κατέκτησε όμως αισθάνεται και μια πικρία για το γεγονός πως δεν κατάφερε η Εθνική να βρεθούν στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Εν συνεχεία δήλωσε πως από όταν η Ελλάδα κατάφερε να περάσει το εμπόδιο της Ιταλίας άπαντες πίστεψαν ότι μπορούν να πάνε για το χρυσό, όμως μετά τον αγώνα με την Ισπανία και τον αποκλεισμό από τον τελικό έμειναν προσηλωμένοι στον πρωταρχικό στόχο που ήταν ένα μετάλλιο ανεξάρτητου χρώματος.