Από την στιγμή που την περασμένη αγωνιστική κέρδισε μέσα στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου την Ρεάλ Μαδρίτης, η μόνη πίστα που είχε πια να ξεκλειδώσει ήταν να κερδίσει και εντός έδρας μία φορά.
Μετά από 8 ανεπιτυχείς προσπάθειες (5 ισοπαλίες, 3 ήττες) ήρθε η ώρα για τον κόσμο του Βίγκο να γευτεί κι αυτή την αίσθηση.
Θύμα η Αθλέτικ Μπιλμπάο που φέτος εμφανίζεται πολύ πιο soft από άλλες σεζόν. Δύο γκολ από Σβέντμπεργκ (48') και Ελ Αμπντελαουί (55') έφεραν το δίκαιο 2-0 που ανέβασε την Θέλτα στην 8η θέση και μόλις στο -2 από την ευρωπαϊκή ζώνη.