MENU

Ο Σλοβένος παίκτης ήταν ο κορυφαίος της διοργάνωσης που διεξήχθη στη Βέροια και ολοκληρώθηκε με τροπαιούχο τον Φοίνικα. 

Ο Στερν σημείωσε 20 πόντους στον τελικό και μίλησε σε κρίσιμα σημεία του αγώνα. 

Μετά τη βράβευσή του ο Στερν σημείωσε τα εξής: «Δεν ήρθα για να πάρω το MVP αλλά για να πάρουμε ως ομάδα το τρόπαιο και τα καταφέραμε. Αυτό είναι το σημαντικό για μένα γιατί περάσαμε πολλές δυσκολίες φέτος. Δεν καταφέραμε να πάρουμε το πρωτάθλημα, όμως παλέψαμε κάθε παιχνίδι. Βήμα βήμα όμως πήραμε αυτόν τον τίτλο».

Ο Στερν πολυτιμότερος του final four