MENU

Η αρχή έγινε με τη Μάρθα Ματούλα, που επικράτησε με 6-2, 6-1 της Όλγκα Ντανίλοβα, «γράφοντας» το 1-0 για την ελληνική ομάδα.

Τη σκυτάλη πήρε η Δέσποινα Παπαμιχαήλ, που βρέθηκε να χάνει 1-6, 0-4 από τη Ραλούκα Σέρμπαν, αλλά έφερε τα πάνω κάτω και πήρε τη νίκη με 1-6, 6-4, 6-0!

Η Ελλάδα κέρδισε και το ματς του διπλού, όπου οι Έλενα Κοροκοζίδη και Μάρθα Ματούλα επικράτησαν των Όλγκα Ντανίλοβα και Νίνα Ανδρονίκου με 3-6, 6-2, 10-2, για να κλείσει το tie με 3-0.

Η εθνική θα τεθεί αύριο (7/4) αντιμέτωπη με τη γηπεδούχο Βοσνία και λογικά θα έχει στη σύνθεσή της και τη Μαρία Σάκκαρη.

Πρώτο βήμα από την εθνική γυναικών στη Βοσνία