MENU

Πριν, όμως, αφήσει τη μεξικανική πόλη, φωτογραφήθηκε με το τρόπαιο στο αγαπημένο της court και χάρισε στον φακό το πιο πλατύ της χαμόγελο!

Μετά από τις πολύ δύσκολες στιγμές που πέρασε στη Νέα Υόρκη, όπου σκέφτηκε (προς στιγμήν) ακόμα και να... κατεβάσει τα ρολά για φέτος, η Μαρία βρήκε ξανά την αγάπη της για το άθλημα και σημείωσε τη μεγαλύτερη επιτυχία στην καριέρα της.

Πώς, λοιπόν, να μη χαμογελάει;

Η φωτογράφιση της Σάκκαρη με τo τρόπαιο (pics)