«Δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτύρονται για τη φάση του πέναλτι. Αν δεν έκανε πέναλτι, ο Λούκας θα έβαζε γκολ. Τον βρίσκει από πίσω. Κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης, ο Μπενάτια και οι υπόλοιποι μας είχαν κάνει πολλά μαρκαρίσματα από πίσω. Αυτό είναι το παιχνίδι του. Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι χαρούμενη και στα ημιτελικά».
Χρόνος ανάγνωσης 1’
Κριστιάνο: «Δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτύρονται»!
ΟΜΑΔΕΣ
Κριστιάνο: «Δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτύρονται»!