MENU

Όπως έχουν δηλώσει ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Μάκης Γκαγκάτσης, αλλά και ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, επιθυμούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο να εφαρμοστεί και στα ντέρμπι του πρωταθλήματος μεταξύ των “big-5” ότι συνέβη και στους αντίστοιχους περσινούς αγώνες του κυπέλλου.

Για το θέμα θα κληθούν να πάρουν θέση οι εκπρόσωποι των ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ που μετέχουν στην επιτροπή.

Η όποια απόφαση ληφθεί θα εγκριθεί την ίδια ημέρα από την Εκτελεστική Επιτροπή.

Στην ίδια συνεδρίαση (της ΕΕΠ) θα εγκριθούν η προκήρυξη κυπέλλου, ο ΚΑΠ, ο πειθαρχικός κωδικας και κώδικας δεοντολογίας.

H EΠΟ αποφασίζει για Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι πρωταθλήματος