Πασχαλινό... beef άνοιξαν Ευρωλίγκα και Ολυμπιακός με αφορμή τα views των social Media όλων των ομάδων της διοργάνωσης. Ύστερα από μια πρόχειρη έρευνα η διοργανώτρια αρχή έδωσε στην δημοσιότητα τα views των social media όλων των ομάδων της διοργάνωσης, από τον Οκτώβριο ως τον Δεκέμβριο (δηλαδή την κανονική διάρκεια) με την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα να βρίσκεται στην προτελευταία θέση, πάνω μόνο από την Άλμπα με μόλις 3,2 εκατ views.
Ο Ολυμπιακός απάντησε στην Ευρωλίγκα με δύο βίντεο από την pre season. Στην εισαγωγή της έρευνας που εστάλη στις ομάδες από τη διοργανώτρια αρχή αναφέρεται ξεκάθαρα ότι η μέτρηση της Nielsen αφορά Mid Season, από Οκτώβριο έως Δεκέμβριο 2024. Παρακάτω παρατίθεται αυτούσιο το… pic.twitter.com/02G3D2AuGs
— Vas. Papatheodorou (@fullgazzia) April 19, 2025