MENU

Πασχαλινό... beef άνοιξαν Ευρωλίγκα και Ολυμπιακός με αφορμή τα views των social Media όλων των ομάδων της διοργάνωσης. Ύστερα από μια πρόχειρη έρευνα η διοργανώτρια αρχή έδωσε στην δημοσιότητα τα views των social media όλων των ομάδων της διοργάνωσης, από τον Οκτώβριο ως τον Δεκέμβριο (δηλαδή την κανονική διάρκεια) με την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα να βρίσκεται στην προτελευταία θέση, πάνω μόνο από την Άλμπα με μόλις 3,2 εκατ views.

Η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ έσπευσε να απαντήσει στην Ευρωλίγκα με τοποθέτηση της ωστόσο, οι Πειραιώτες μπέρδεψαν την έρευνα της διοργάνωσης, καθώς στην "ανακοίνωση" τους ανέφεραν τα views από τις αφίξεις των Φουρνιέ, Βεζένκοφ που έλαβαν χώρα στην αρχή της χρονιάς, πριν την έναρξη της Euroleague. 

Τα έμπλεξε ο Ολυμπιακός: Απάντησε με βίντεο από την preseason ενώ η έρευνα αφορούσε Οκτώβριο-Δεκέμβριο!