Μετά από τέσσερα χρόνια σκληρής κριτική, σήκωσε το δεύτερο τρόπαιο της επαγγελματικής της καριέρας και... ανοίγει ο δρόμος για ακόμα μεγαλύτερα πράγματα.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, που από αύριο θα είναι στο Νο.6 του κόσμου, λύγισε στον τελικό την Κάρολαϊν Ντόλεχαϊντ με 7-5, 6-3 και έφτασε στον τίτλο χωρίς απώλεια σετ!
Δείτε στιγμιότυπα από τον θρίαμβό της στο Μεξικό...