MENU

Το BMW Group θα επιταχύνει την επέκταση της ηλεκτροκίνησης τα προσεχή χρόνια.

Μέχρι το 2030, τουλάχιστον οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας αναμένεται να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτό θα αυξήσει τις ανάγκες για λίθιο, ένα σημαντικό υλικό για την παραγωγή κυψελών μπαταριών.

Γι’ αυτό το λόγο, η εταιρεία θα προμηθεύεται λίθιο από ένα δεύτερο κορυφαίο προμηθευτή, την Livent που εδρεύει στην Αμερική.

Η αξία της πολυετούς σύμβασης ανέρχεται συνολικά στα 285 εκατομμύρια ευρώ. Η Livent θα προμηθεύει λίθιο απευθείας στους κατασκευαστές κυψελών μπαταριών του BMW Group από το 2022.

Το BMW Group ήδη υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια λιθίου από εξόρυξη πετρωμάτων στην Αυστραλία το 2019.

Τώρα, η εταιρεία διευρύνει τη βάση προμηθευτών της και επιπρόσθετα προμηθεύεται λίθιο από την Αργεντινή, όπου η πρώτη ύλη λαμβάνεται από την άλμη των αλυκών.

Η Livent εφαρμόζει μία καινοτόμα μέθοδο, η οποία δίνει έμφαση στη βιώσιμη χρήση νερού και ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις στα τοπικά οικοσυστήματα και τις κοινότητες.

Επίσης, η εταιρεία θα προσφέρει σημαντικά στοιχεία στη μελέτη με θέμα την εξόρυξη βιώσιμου λιθίου που έχει αναθέσει το BMW Group.

Το BMW Group προμηθεύεται κρίσιμες πρώτες ύλες όπως το λίθιο και το κοβάλτιο απευθείας από παραγωγούς και το διαθέτει στους προμηθευτές κυψελών μπαταριών.

Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία διασφαλίζει απόλυτη διαφάνεια σε ότι αφορά την προέλευση και τις μεθόδους εξόρυξης των υλικών.

Η Livent συλλέγει το λίθιο από μία αλυκή στη Β. Αργεντινή, χρησιμοποιώντας μία κατοχυρωμένη μέθοδο που είναι εξαιρετικά βιώσιμη.

Για ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο οικοσύστημα της περιοχής, η περισσότερη από την άλμη που χρησιμοποιείται επιστρέφει απευθείας στο φυσικό περιβάλλον και δεν εξατμίζεται.

Έτσι διατηρείται σε μεγάλο βαθμό την ισορροπία μεταξύ των στρωμάτων άλμης και των υπόγειων υδροφόρων στρωμάτων. Διαλύτες και άλλα χημικά δεν έρχονται σε επαφή με το περιβάλλον κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Επίσης, απαιτείται πολύ λιγότερος χώρος επειδή σπάνια χρησιμοποιούνται κοιλότητες εξάτμισης. Η εταιρεία συμμετέχει επίσης σε τοπικά εκπαιδευτικά προγράμματα και μέτρα υποδομής.

Το BMW Group θα έχει ήδη δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στους δρόμους από το  2023.

Από τώρα μέχρι το 2025, το BMW Group θα αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο -  δεκαπλάσιος αριθμός πωλήσεων συγκριτικά με αυτές του 2020.

Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία θα έχει παραδώσει συνολικά γύρω στα δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με την τρέχουσα πρόβλεψη της αγοράς, η εταιρεία εκτιμά ότι τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της θα προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα το 2030.

Μέχρι τότε, δεν θα υπάρχει κάποια κατηγορία μοντέλων σε ολόκληρη τη γκάμα του BMW Group, στην οποία η εταιρεία δεν θα προσφέρει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η εταιρεία θα μπορεί επίσης να διαχειρίζεται ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ανάλογα με την αύξηση της ζήτησης.

Συνολικά, μέσα στην επόμενη δεκαετία, αναμένεται να κυκλοφορήσουν περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα του BMW Group.

SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η BMW επιταχύνει τη βιώσιμη προμήθεια λιθίου για την παραγωγή κυψελών μπαταριών
EVENTS