Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε πριν από λίγο τη λύση της συνεργασίας της με τον διεθνή Έλληνα σέντερ, ο οποίος είναι πλέον ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του.
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, ο Αντετοκούνμπο έχει συμφωνήσει με τον Άρη και η επισημοποίηση της συμφωνίας αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες.
“Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του”.