Όπως αναφέρει το «basketnews», ο Αμερικανός σέντερ βρίσκεται στη διαδικασία να αποκτήσει διαβατήριο από τη Βόρεια Μακεδονία κι έτσι να μην αγωνίζεται ως μη Ευρωπαίος.
Υπενθυμίζουμε πως ο Ράιτ την επόμενη σεζόν θα αγωνίζεται στην Μπαρτσελόνα, που θα βγει κερδισμένη από την άλλη υπόθεση.