Ο Ντέρικ Ουίλιαμς με ανάρτησή του στο «X» αποκάλυψε πως μία ομάδα της Euroleague ήθελε να τον προσθέσει στο ρόστερ της. Πιο συγκεκριμένα, η Βιλερμπάν τον πλησίασε αλλά τελικά δεν υπήρξε συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.
«Η Βιλερμπάν ήθελε να με υπογράψει. Είπε πως είμαι σε τρομερή κατάσταση. Μετά είπαν "Μπορούμε να σε δούμε να καρφώνεις;" Χμμ, υπέγραψέ με και θα δεις» έγραψε χαρακτηριστικά.
Θυμίζουμε πως ο Ουίλιαμς αγωνίστηκε με την φανέλα του «τριφυλλιού» την σεζόν 2022-23 και μέτρησε 12,4 πόντους και 4 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.
Δείτε την ανάρτηση:
Asvel wanted to sign me
— Derrick Williams (@DWXXIII) February 8, 2025
They said I looked great yall
.. then they said can we see you dunk ? Hmm.. Sign me and you will 😉