MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Είναι, κατά μία αρκετά ρεαλιστική έννοια, μια ατέρμονη μονομαχία από την πρώτη μέρα του έτους έως και την τελευταία. Στην εκάστοτε ασφάλτινη αρένα μπαίνουν μέσα και δίνουν μάχη ο ένας ενάντια στον άλλον 20 ταλαντούχοι μονομάχοι, με τους 2, φυσικά, να τραβάνε τα βλέμματα, καθώς πηγαίνουν για το μεγάλο βραβείο: τον τίτλο του τελευταίου άντρα που θα στέκεται όρθιος, αυτός που θα φορέσει στο κεφάλι του το στέμμα. 

Κι ολ’ αυτά, προς τέρψη του κοινού που- όπως είχε πει και ο Ράσελ Κρόου στην οσκαρική ταινία “Gladiator”-, το οποίο… ψυχαγωγείται: 

Αυτό ακριβώς συμβαίνει στη φετινή χρονιά της Φόρμουλα 1, εκεί που μετά από πολλά χρόνια έχουμε πραγματική «σφαγή» για τον τίτλο: Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον τα δίνουν όλα με το βλέμμα στο μεγάλο βραβείο. 

Αυτή τη φορά, μετά την παρωδία στο Σπα όπου και είδαμε 4 εκπληκτικούς (ΝΟΤ) γύρους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ήταν η σειρά του Ολλανδού, και μάλιστα εντός έδρας, να… χύσει λίγο αγωνιστικό αίμα: ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ εκκίνησε από την pole, δεν πιέστηκε ουσιαστικά σε κανένα σημείο του grand prix και στο τέλος πήρε σχεδόν δια περιπάτου τη νίκη μετά από δύο πιτ στοπ, ανακτώντας εκ νέου την πρωτοπορία στη βαθμολογία. 

Πίσω του τερμάτισε, προφανέστατα, ο Λιούις Χάμιλτον. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί ν’ αγχώθηκε ελαφρώς στο τέλος από την αδιανόητη ύβρη του Μπότας να τολμήσει να κάνει ταχύτερο γύρο, όμως μπήκε στα πιτ, έβαλε φρέσκια γόμα και πήρε ξανά το fastest lap στην αγκαλιά του, μειώνοντας τουλάχιστον τη βαθμολογική απώλεια.

Ο Βάλτερι χωρίς ν’ απειλήσει και ν’ απειληθεί συμπλήρωσε, αρχοντικός, το βάθρο, με τον υπέροχο Γκασλί να έρχεται 4ος σ’ έναν ακόμα εξαιρετικό προσωπικό αγώνα. 

Λεκλέρκ, Αλόνσο (αδιανόητη απόδοση στην «κυρτή» πίστα από τον γερόλυκο), Σάινθ, Πέρεζ, Οκόν και Νόρις συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, από την οποία απουσίαζε τόσο ο Ρικιάρντο (11ος) όσο και ο Φέτελ (13ος).

Μαξ, λοιπόν. Εύκολα, λιτά και απέριττα, χωρίς να ραγίσουν καρδιές όπως στο Βέλχαχαχαχαγιο πριν μια βδομάδα. Ξανά στην κορυφή, με τον Χάμιλτον πίσω του. 

Gladiator 1 Vs Gladiator 2. Μέχρι το τέλος, μέχρι την τελευταία στροφή ενός ανταγωνιστικότατου 2021.

Διάολε, πώς να μην έχουμε ψυχαγωγηθεί; 

Βαθμολογία οδηγών

  1. Φερστάπεν 224,5
  2. Χάμιλτον 221,5
  3. Μπότας 123
  4. Νόρις 114
  5. Πέρεζ 108
  6. Λεκλέρκ 92
  7. Σάινθ 89,5
  8. Γκασλί 66
  9. Ρικιάρντο 56
  10. Αλόνσο 46
  11. Οκόν 44
  12. Φέτελ 35
  13. Τσουνόντα 18
  14. Στρολ 18
  15. Ράσελ 13
  16. Λατίφι 7
  17. Ράικονεν 2
  18. Τζιοβινάτσι 1
  19. Σουμάχερ 0
  20. Μαζέπιν 0
  21. Κουμπίτσα 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

  1. Μερσέντες 344,5
  2. Ρεντ Μπουλ 332,5
  3. Φεράρι 181,5
  4. ΜακΛάρεν 170
  5. Αλπίν 90
  6. Άλφα Ταούρι 84
  7. Άστον Μάρτιν 53
  8. Ουίλιαμς 20
  9. Άλφα Ρομέο 3
  10. Χάας 0

 

SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Grand Prix Ολλανδίας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη
EVENTS