MENU

Τα έργα στη Νέα Φιλαδέλφεια συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς και η Ένωση φιλοδοξεί κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν να μπει στο νέο της “σπίτι”. 

Όπως συμβαίνει βέβαια με όλα τα νέα γήπεδα που χτίζονται τα τελευταία χρόνια, έτσι και η “Αγιά Σοφιά”, θα έχει το επίσης το όνομα κάποιας μεγάλης εταιρείας, μέσω μίας μεγάλης χορηγίας που θα φέρει σημαντικά έσοδα στο κλαμπ. 

Σύμφωνα με τη “Sportday” ήδη εταιρείες-κολοσσοί και αυθεντίες στον τομέα τους έχουν εκδηλώσει προφορικό ενδιαφέρουν για να συνδέσουν την ισχύ και τη φήμη τους με την αγωνιστική παρουσία της ΑΕΚ στο νέο της γήπεδο σε βάθος δεκαετίας. Δεν είναι πάντως ξεκάθαρο για την ώρα αν οι όποιες συζητήσεις έχουν υπάρξει, είναι προχωρημένες. 

Από εκεί και πέρα, όπως αναφέρει η “Live Sport” η επέκταση της χορηγικής συνεργασίας των “κιτρινόμαυρων” με την LG ενδέχεται να έχει προεκτάσεις μέχρι και στην “Αγιά Σοφιά”. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στη χθεσινή εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άρης Κουτελός, έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις για το ενδεχόμενο να υπάρξει συνεργασία των δύο πλευρών με φόντο και το νέο γήπεδο της Ένωσης. Λόγω μάλιστα της υφιστάμενης χορηγικής συνεργασίας, η LG έχει ξεκάθαρο προβάδισμα στις όποιες συζητήσεις γίνουν στο μέλλον για οποιαδήποτε χορηγική δραστηριότητα που θα αφορά στο γήπεδο. Το συγκεκριμένο θέμα χειρίζεται αποκλειστικά ο Δημήτρης Μελισσανίδης, που αναζητάει την πλέον συμφέρουσα λύση για την ΑΕΚ. 

ΑΕΚ: Εταιρείες-κολοσσοί για την «Αγιά Σοφιά»
EVENTS