MENU

Επίσημη η επιστροφή των "μαυραετών" στην Euroleague μετά τη σεζόν 2012-13. 

Η γενική συνέλευση των μετόχων της διοργάνωσης, ενέκρινε ομόφωνα την τη συμμετοχή της Μπεσίκτας στη Euroleague τη νέα σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι η Τουρκία θα εκπροσωπηθεί από τρεις ομάδας την επόμενη περίοδο (Φενέρμπαχτσε, Εφές).

Στον αντίποδα, εκείνη που αποχωρεί από την Euroleague είναι η Μονακό, που θα αγωνιστεί στο EuroCup.

Επίσημα στην Euroleague η Μπεσίκτας