Close

Αρωνιάδης: «Κάποιοι έγιναν ξαφνικά λογιστές με το PAOK TV - Είδαμε το πρόβλημα, είχαμε τη λύση»

Τελευταία ανανέωση: 10 Σεπτεμβρίου 2019, 22:27
Χρόνος ανάγνωσης: 5’

Να έχεις έτοιμη τη λύση όταν οι άλλοι βλέπουν το πρόβλημα. Αν ρωτήσετε τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και συγκεκριμένα τον New Media Director του Δικεφάλου, Παναγιώτη Αρωνιάδη, κάπως έτσι θα σας περιγράψει μέσω της συνέντευξής του στο SDNA το εγχείρημα που ακούει στο όνομα... PAOK TV.

Εκείνος αρνείται να εξηγήσει τη λογική του PAOK TV ως μονόδρομο γιατί πολύ απλά αυτό το πρίσμα υποδηλώνει... ανάγκη. Το χαρακτηρίζει μέσω του SDNA ως ένα στοίχημα που βρισκόταν στα σκαριά εδώ και δύο χρόνια, ως μια πρόκληση που τους καλούσε να διαβούν ένα δύσκολο μονοπάτι, αντιλαμβανόμενοι τις συνθήκες που τείνουν να δημιουργηθούν.

«Η φιλοσοφία μας έγκειται στο να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους και να μπορείς να διακρίνεις αυτό που οι άλλοι δεν μπορούν. Είναι αυτό που σου λέω, τις ευκαιρίες τις δημιουργείς, δεν τις περιμένεις. Όταν οι άλλοι βλέπουν πρόβλημα, εσύ πρέπει να έχεις έτοιμη τη λύση. Μόνο τότε μπορείς να ξεχωρίσεις και να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο. Υπήρχε αρχικά ως σκέψη και υλοποιήθηκε δύο χρόνια πριν, όταν ο ΠΑΟΚ ήταν σε μια αντίστοιχη περίοδο όπου ήταν εκτός τηλεοπτικού συμβολαίου και ήταν σαφώς πιο πρώιμο απ΄ότι είναι τώρα. Δημιουργήσαμε αυτήν την πλατφόρμα πριν από δύο χρόνια για να είμαστε έτοιμοι, αν δεν συμφωνήσουμε με κάποια εταιρεία για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, να διαχειριστούμε μόνοι μας τα δικά μας δικαιώματα. Δημιουργήθηκε -λοιπόν- ακριβώς πριν από δύο χρόνια με αυτό το σκεπτικό που χρησιμοποιείται φέτος που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου...

Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση

Όσο περνούσαν οι μέρες γινόταν αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα και υπάρχει. Δεν είναι τυχαίο ότι ξαφνικά ομάδες στρέφονται προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν ήταν μονόδρομος, δεν μου αρέσει ως λογική γιατί δείχνει ότι δεν έχω να κάνω τίποτα άλλο και πάω εκεί... Είχαμε επιλογές αλλά επιλέξαμε αυτήν. Μας αρέσει να παίρνουμε το δύσκολο δρόμο και επιλέξαμε να ανοίξουμε μια νέα αγορά και να μετρήσουμε μόνοι μας τις δυνάμεις μας, χωρίς να έχουμε ανάγκη κανέναν, χωρίς να εξαρτιόμαστε από κανέναν, χωρίς να φοβόμαστε κανέναν πχ αν μετά από ένα χρόνο το κανάλι που έχει τα δικαιώματα μπορεί να μας πληρώσει, αν θα αλλάξει χρηματοδότη, ποιος θα είναι αυτός κλπ...».

Ο ΠΑΟΚ κινήθηκε σε αχαρτογράφητα νερά. Το εγχείρημα «βαφτίστηκε» στοίχημα. Και όπως κάθε στοίχημα, εμπεριέχει ρίσκο. Μόνο που αυτήν την φορά, όπως σημειώνει ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, είχαν απέναντί τους το πιο δυνατό συμπαίκτη, τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Και με βασική υποσημείωση -τουλάχιστον βάσει των πρόσφατων εξελίξεων- πως τα χρήματα αυτού του κόσμου που επιθυμεί να δει την αγαπημένη του ομάδα, οδεύουν άμεσα σε εκείνη. 

«Γνωρίζουμε ότι έχουμε την στήριξη του κόσμου μας που είναι η μεγάλη δύναμη της ομάδας. Ήταν ένα στοίχημα που έπρεπε να το πάρουμε και το πήραμε. Ο φίλαθλος δεν πρέπει να πληρώσει την συνδρομητική για να δει τους αγώνες του ΠΑΟΚ; Και με πολύ μεγαλύτερο αντίτιμο. Αυτή τη στιγμή καλείται να πληρώσει μικρότερο αντίτιμο και τα χρήματα πηγαίνουν στην ομάδα και όχι σε τρίτους. Σίγουρα, έχει δυσκολίες που έχουν να κάνουν και με την συνήθεια. Τα πράγματα αλλάζουν αλλά είμαστε εδώ να βοηθήσουμε όποιον έχει τεχνικό πρόβλημα και προσπαθούμε να το πάμε ένα βήμα παραπέρα. Στο προσεχές μέλλον θα έχουμε και άλλα πράγματα που θα βελτιώσουμε. Ήδη η εικόνα από το πρώτο παιχνίδι μέχρι το τρίτο ήταν σαφώς καλύτερη... Όσο περισσότερο ανταποκριθεί ο κόσμος, θα εμπλουτιστούν τα πράγματα, δεν σταματάει η βελτίωση».

Στην εξίσωση της κουβέντας δεν θα μπορούσαν να μην μπουν οι πρόσφατες εξελίξεις στο τηλεοπτικό τοπίο που ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ στην επιλογή που έκαναν. Κι ας αποφεύγει εκείνος να μιλάει για δικαίωση: «Βάσει των εξελίξεων, θα αποφύγω να χρησιμοποιήσω την λέξη δικαίωση. Η πιθανή εξαγορά της NOVA από την Alter Ego δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό που μπορεί να πλήξει συνολικά το ποδόσφαιρο και γι' αυτό οι άλλες ομάδες εμμέσως έχουν πει ότι θα φύγουν και θα δημιουργήσουν κάτι δικό τους. Εμείς κάναμε αυτή τη κίνηση και διακρίναμε αυτό που δεν μπορούσαν να δουν οι άλλοι».

«Συζητιέται το PAOK TV και κάποιοι έγιναν... ξαφνικά και λογιστές»

Και μπορεί το εγχείρημα του PAOK TV να βρίσκεται στα πρώτα του βήματα αναφορικά με την τηλεοπτική κάλυψη των εντός έδρας αγώνων του Δικεφάλου, ωστόσο, ήδη έχουν βγει τα... κομπιουτεράκια με μοναδικό στόχο να συγκρίνουν τα χρήματα που μπαίνουν στα ταμεία της ΠΑΕ με εκείνα που θα λάμβανε ενδεχομένως αν πουλούσε τα δικαιώματά της. Αγνοώντας -σύμφωνα με τον New Media Director του ΠΑΟΚ- κάτι βασικό. Ότι παιχνίδι με παιχνίδι, μέρα με την ημέρα τα νούμερα που γνωρίζουν αποκλειστικά και μόνο οι ίδιοι, δείχνουν πως η βάση ολοένα και μεγαλώνει...

«Είναι ένα στοίχημα που θέλαμε να το παίξουμε. Είναι μια κίνηση δική μας. Περνάει από διάφορα στάδια μέχρι την αποδοχή. Όταν άνοιξαν οι συνδρομητικές λέγαμε ότι δεν θα πιάσουν αλλά έπιασαν. Όλοι συζητούν για το PAOK TV, ακόμη και οι φίλαθλοι άλλων ομάδων. Το ότι το PAOK TV είναι βασικό θέμα συζήτησης στο χώρο του ποδοσφαίρου κάτι σημαίνει, όπως και το γεγονός ότι κάποιοι ξαφνικά έχουν γίνει και λογιστές.

Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση

Δεν θέλουμε να προσπαθεί ο οποιοσδήποτε να είναι λογιστής στην δική μας εταιρεία. Δεν το κάνουν για τους άλλους σταθμούς, γιατί να το κάνουν για εμάς; Προσπαθούν να βρουν πόσα χρήματα θα λάβει ο ΠΑΟΚ, σε σχέση με αυτά που θα έπαιρνε από NOVA ή ΕΡΤ. Επειδή όμως εμείς και μόνο εμείς, έχουμε τα νούμερα από τους πρώτους αγώνες, μπορούμε να δούμε πως οι συνδρομητές αυξάνονται με τον χρόνο και αυτό είναι το λάθος που κάνουν. Αν το δεις κοντόφθαλμα είναι λάθος. Πέρσι διάφορες ομάδες υπέγραψαν με την ΕΡΤ και φέτος τους ζήτησαν μείωση χρημάτων, πρέπει να έχουμε πιο ανοιχτό μυαλό στο συγκεκριμένο ζήτημα».

Και δεν είναι πως είναι υπεράνω χρημάτων στον ΠΑΟΚ αλλά όπως παραδέχεται ο Παναγιώτης Αρωνιάδης: «Δεν μπορείς να αναπτυχθείς αν δεν έχεις έσοδα και δεν μπορείς να έχεις έσοδα αν δεν αναπτυχθείς.  Είναι μια από τις βασικές πηγές εσόδων του συλλόγου. Στο πρόγραμμα θα μπουν και καινούργια πράγματα, που θα έχουν οι συνδρομητές. Δεν μπορούμε να μιλάμε για τηλεοπτικό πρόγραμμα, μιλάμε για πράγματα που θα είναι διαθέσιμα για τους συνδρομητές. Θα κοιτάξουμε να υπάρχει μια ροή και στη συνέχεια να προσθέσουμε live γεγονός που θα έχει να κάνει με τις ακαδημίες και άλλα αθλήματα...».

«Είμαστε τυχεροί, ο ΠΑΟΚ διαθέτει μια διοίκηση ανοιχτόμυαλη»

Αμέτοχος στις εξελίξεις στα τηλεοπτικά δρώμενα δεν θα μπορούσε να είναι ο Ιβάν Σαββίδης. Για την ακρίβεια, για εκείνους που τον ζουν καθημερινά είναι η κινητήριος δύναμη για την υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας. Από τη μία ο πρόεδρος και η διοίκηση του ΠΑΟΚ που έδειξαν ανοιχτόμυαλοι σε κάτι τόσο πρωτοποριακό και από την άλλη ο κόσμος που αξιοποίησε με το «καλημέρα» την ασίστ που τους δόθηκε:

«Είμαστε τυχεροί που αυτή η ομάδα έχει μια διοίκηση ανοιχτόμυαλη που μπορεί να καταλάβει και να δει ένα βήμα παραπέρα. Είναι μια απόφαση που πάρθηκε από τον Ιβάν Σαββίδη. Είναι μια βάση που μπορείς να χτίσεις όταν ο κόσμος καταλάβει ότι παρουσιάζεις μια κανονική τηλεοπτική παραγωγή. Σημαίνει ότι αυξάνεις συνεχώς την βάση σου. Από το πρώτο παιχνίδι μέχρι το τρίτο, μπήκαν και καινούργιοι συνδρομητές. Επενδύεις πάνω σε αυτό, το αυξάνεις, το εξελίσσεις. Δημιουργείς και προχωράς...».

Διαβαστε επισης

Close
Αρωνιάδης: «Κάποιοι έγιναν ξαφνικά λογιστές με το PAOK TV - Είδαμε το πρόβλημα, είχαμε τη λύση»
Χρόνος ανάγνωσης: 5’