MENU

Η ποδοσφαιρική εκπομπή του OPEN κατάφερε να κερδίσει τη μάχη στα περισσότερα μέτωπα, παρότι είχε το μειονέκτημα ότι άρχισε λίγο μετά τις 23.00 (περίπου 78 λεπτά μετά την Αθλητική Κυριακή και 63 λεπτά αργότερα από τη Super Μπάλα Live) και σχεδόν λίγο πριν τα ξημερώματα. 

Στο δυναμικό κοινό 18-54, το Total Football έκανε μέσο όρο 4,6%, η Αθλητική Κυριακή 3,9% και η αντίστοιχη εκπομπή του MEGA 2,9%.

Στο ανδρικό κοινό, εκεί δηλαδή όπου κατεξοχήν απευθύνονται προγράμματα αυτής της τυπολογίας, το Total Football κατέγραψε μέσο όρο 6,4%, η Αθλητική Κυριακή 5,6% και η Super Μπάλα Live 3,5%.

Στο γενικό σύνολο, η Αθλητική Κυριακή είχε πολύ καλά ποσοστά από τις 21.45 μέχρι τις 22.45 (καταγράφοντας και δύο διψήφια τέταρτα), δεδομένου και ότι όλα τα ματς είχαν τελειώσει γύρω στις 21.00, και έτσι κατάφερε να φτάσει τον μέσο όρο της στο 6,5%, ενώ το Total Football έκανε 4,7% και η εκπομπή του MEGA έκανε 3,2%.

Είναι σαφές πάντως ότι στο OPEN έχουν αποδώσει καρπούς ο πλουραλισμός απόψεων και η αποκαλυπτική προσέγγιση του ρεπορτάζ καθώς ίσως είναι η πρώτη φορά που παρότι το κανάλι ανήκει σε πρόεδρο μεγάλης ΠΑΕ, σχολιάζονται τα πάντα ανοιχτά και επικρατεί δημοκρατικό πνεύμα σπάνιο για τα δεδομένα της ελληνικής τηλεόρασης. 

Έτσι αυτό έχει αποκτήσει μία σταθερή βάση τηλεθεατών οι οποίοι συντονίζονται σταθερά στο OPEN τα βράδια της Κυριακής (ανεξαρτήτως της ώρας έναρξης) για να παρακολουθήσουν τις προεκτάσεις που δίδονται στους αγώνες της Super League.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι και την προηγούμενη Κυριακή (23 Φεβρουαρίου) που είχε ξεκινήσει μαζί με τον ανταγωνισμό, στις 22.00, το Total Football είχε επικρατήσει της Αθλητικής Κυριακής και της Super Μπάλας Live σε όλα τα κοινά.

Total Football vs Αθλητική Κυριακή και Super Μπάλα: Ποιος νίκησε;