MENU

Μετά τις κυρώσεις εναντίον της Huawei και το πλήγμα της πανδημίας, η αγορά της τεράστιας χώρας έχει αλλάξει ριζικά.

Στο πρώτο τρίμηνο του ’22 λοιπόν, η Vivo έχει βρεθεί στην πρώτη θέση με ποσοστό αγοράς 19.7%. Κινητήριες δυνάμεις για αυτήν είναι τα Vivo S12 και S12 Pro στη mid-range κατηγορία, καθώς και τα low-end τηλέφωνα της σειράς Y.

Η Oppo (η οποία συμπεριλαμβάνει πλέον την OnePlus) έπεσε στη δεύτερη θέση κατέχοντας το 18% της αγοράς και σε απόσταση αναπνοής από την Apple η οποία βρίσκεται στο 17.9%. Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη της τάξης του 166.8% σε σχέση με πέρυσι, σημείωση η Honor η οποία από το 5.5% έκανε άλμα στο 16.9% στο μερίδιο αγοράς.

Η Xiaomi διατήρησε πρακτικά το μερίδιό της κατέχοντας το 14.9%, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσε η Huawei με 64.2% σε σχέση με πέρυσι, πέφτοντας στο 6.2% της αγοράς. Στην τελευταία θέση βρίσκουμε την Realme με 2.6% ενώ συνολικά οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν το 3.8% της αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί πως στην Κίνα, οι premium αναδιπλούμενες συσκευές αποτέλεσαν μόλις το 1% της αγοράς.

Πηγή: unboxholics.com

«Πόλεμος» στη smartphone αγορά της Κίνας