MENU

Η προβολή του γάμου Ελέτσι - Λεμονίδη ενεργοποίησε το ειδικό λογισμικό και την ομάδα ελεγκτών της ΑΑΔΕ, που σκανάρει τα social media. Με τη βοήθεια του ειδικού αλγορίθμου, οι ελεγκτές άρχισαν να εντοπίζουν έναν έναν τους συντελεστές του γάμου και της δεξίωσης, που ακολούθησε.

Τα δώρα γάμου εντάσσονται στον Κώδικα Φορολογίας Δωρεών όπως αυτός ισχύει με τον Ν.2961/2001.

Ο νόμος αναφέρει ξεκάθαρα στο άρθρο 38, ότι υποκείμενο του φόρου είναι ο δωρεοδόχος, δηλαδή αυτός που δέχεται τη δωρεά, άρα στη λίστα γάμου, το ζευγάρι ή ο υπόχρεος σύζυγος. Άρα το ζευγάρι, εφόσον δεχθεί τις δωρεές της λίστας γάμου, πχ στην Τράπεζα η στην τσέπη θα πρέπει να τις δηλώσει. Αρά λοιπόν τα χρήματα σε λίστες γάμου η σε φακελάκια δεν ξεφεύγουν από το «μικροσκόπιο» της εφορίας

Πως η ΑΑΔΕ «στήνει φάκα» μέσω των social media

Ειδική ομάδα ελεγκτών κάνει φύλλο και φτερό το FACEBOOK, INSTAGRAM, TIK TOK και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ειδικός αλγόριθμος που τρέχει συνδυαστικές διασταυρώσεις και αποκαλύπτει φοροδιαφυγή

Ελέγχουν πωλήσεις μέσω διαδικτύου και υπηρεσίες προβολής και προώθησης προϊόντων

Επικεντρώνονται σε αγορές, ταξίδια, ακίνητα καθώς και το τρόπο ζωής των influencers

Έλεγχος περιουσιακών στοιχείων, ανάλωσης κεφαλαίου, καταθέσεων, φορολογικών δηλώσεων

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι influencers

Mega influencers

-500.000 έως 2 εκατομμύρια followers

-3.000 -10.000 € ανά /post

Macro influencers

-100.000-500.000 followers

-1.000 -3.000 € ανά post

Micro influencers

-3.000-30.000 followers

-300 – 1.000 € ανά post

Νano influencers

-Έως 3.000 followers

-100-500 € ανά post

Πηγή: newsbomb.gr
 

Πώς η ΑΑΔΕ στήνει τις «παγίδες» στα social media - Πάρτι... φοροδιαφυγής από Influencers