Παρελθόν αποτελεί ο Όγκνιεν Κούζμιτς από τον Ερυθρό Αστέρα. Η σερβική ομάδα έκοψε το συμβόλαιο του Σέρβου σέντερ ύστερα από πολλά χρόνια συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών.
Ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού αγωνίστηκε στους "ερυθρόλευκους" του Βελιγραδίου σε δυο διαφορετικές περιόδους, με την πρώτη να είναι την χρονιά 2016-2017 και την δεύτερη να ξεκινά από το 2019 ως και σήμερα, μετρώντας 302 συμμετοχές και 11 τίτλους.
Ο Κούζμιτς δεν είχε ενεργό ρόλο την φετινή αγωνιστική περίοδο με τον Ερυθρό Αστέρα, καθώς οι φροντλάιν της ομάδας του Γιάννη Σφαιρόπουλου είναι γεμάτη, ενώ πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε και η απόκτηση του σέντερ Γκιλέσπι.
O 33χρονος ψηλός δεν άργησε να βρει την νέα του μπασκετική στέγη, καθώς θα αγωνίζεται με την φανέλα της FMP Βελιγραδίου, στην οποία είχε παίξει ως δανεικός το 2020.
Δείτε την ανακοίνωση της ομάδας του Ερυθρού Αστέρα: