MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE
FORMULA 1
Cosmote Sport 5
ΔΕΙΤΕ ΤΟ LIVE

Ίσως να είναι παλαιοημερολογίτες, ποιος ξέρει, Ίσως, από την άλλη, να είναι θιασώτες της «θεωρίας» πως δε χρειάζεται κάποιος να έχει γιορτή ή γενέθλια προκειμένου να του πάρεις κάτι. Ίσως να μπέρδεψαν απλά τις ημερομηνίες. 

Ό,τι κι αν συμβαίνει, πάντως, η Φεράρι συνέχισε γι' ακόμα ένα grand prix τα δώρα προς την Ρεντ Μπουλ, με τους Ταύρους ν' αποδεικνύονται εξαιρετικά δεκτικοί, να λένε ένα ωραιότατο "merci beaucoup" λόγω Γαλλίας και να κάνουν καθοριστικότατο βήμα για την κατάκτηση των δύο πρωταθλημάτων του 2022. 

Εξηγούμαστε: ο poleman Λεκλέρκ εκκίνησε πολύ καλά τον αγώνα και κατάφερε να κρατήσει τον Φερστάπεν πίσω του. Παρά τις συνεχείς επιθέσεις του Ολλανδού ο Μονεγάσκος διατηρούσε την πρωτοπορία, καταφέρνοντας να βγάλει εκτός ζώνης DRS τον μεγάλο του αντίπαλο για τον τίτλο. 

Ολ' αυτά, βέβαια, μέχρι τον 18ο γύρο: τότε ο πιλότος της Φεράρι εντελώς «απροειδοποίητα» έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην στροφή 11 και βγήκε εκτός, εγκαταλείποντας τον αγώνα αν και προηγούνταν και πάλι, κάτι που συμβαίνει για 3η φορά φέτος!

Σύμφωνα με τα όσα είπε στο team radio ο ίδιος, ο Λεκλέρκ αντιμετώπιζε ξανά το ίδιο πρόβλημα που είχε με το γκάζι του και στην Αυστρία, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να φρενάρει και να πετάξει στα σκουπίδια μία τεράστια ευκαιρία για νίκη στην πίστα «Πολ Ρισάρ», η οποία θα ήταν και η 3η συνεχόμενη της Φεράρι. 

Ο Μαξ δέχτηκε με περίσσια θέρμη την ανέλπιστη (ή μήπως όχι και τόσο ανέλπιστη, μιας και μιλάμε για την Σκουντερία;) εγκατάλειψη του Λεκλέρκ και από εκείνο το σημείο και μετά δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του, παίρνοντας την 7η φετινή του νίκη και εκτοξεύοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία στο +63 από τον δεύτερο Σαρλ. 

Πίσω από τον άπιαστο παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός μετά το κάκιστο, για την αδιανόητη κλάση του, ξεκίνημα της σεζόν με την Μερσέντες, έχει βρει τ' αγωνιστικά του πατήματα και πήρε, μ' ένα μέτριο μονοθέσιο, το 4ο σερί βάθρο του, δείχνοντας πως είναι και πάλι εδώ. 

Μάλιστα, η χαρά για τους πρωταθλητές κατασκευαστών είναι διπλή, καθώς και ο Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε στο βάθρο, κάνοντας το 2-3 για τα «Ασημένια Βέλη» που αντεπιτίθενται με στόχο... ό,τι καλύτερο φέτος. 

Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν 4ος κάνοντας ένα ελαφρώς άθλιο (με αποκορύφωμα τον ύπνο που τον πήρε 3 γύρους πριν το τέλος μετά το VSC, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο Ράσελ) grand prix. 

Το ακριβώς αντίθετο, συνέβη με τον υπέροχο Κάρλος Σάινθ: ο Ισπανός της Φεράρι εκκίνησε 19ος λόγω ποινής γι' αλλαγή εξαρτημάτων στη μονάδα ισχύος του, «έφαγε» και 5 δευτερόλεπτα εξαιτίας ενός unsafe release στα πιτ που λίγο έλειψε να τον στείλει πάνω στην Αλπίν, και παρ' ολ' αυτά τερμάτισε 5ος, κάνοντας δικό του και τον ταχύτερο γύρο. Υπόκλιση... 

Ο «αειθαλής» Αλόνσο ήταν 6ος επιβεβαιώνοντας ξανά πως το 'χει ακόμα, με τους Νόρις, Οκόν, Ρικιάρντο και Στρολ να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη 10άδα, στην οποία δε χώρεσε ο 11ος Φέτελ. 

Και πάλι Μαξ, λοιπόν. Ο Ολλανδός καλπάζει για τον 2ο συνεχόμενο τίτλο του χάρη στη δική του, πρωτοφανή ικανότητα και την μερική (αν)ικανότητα της Φεράρι, που παρά το γεγονός πως έχει το ταχύτερο μονοθέσιο δεν μπορεί να το «μεταφράσει» σε συνεχείς νίκες και τίτλους. 

Δεν μπορεί, βέβαια, για την ώρα. 

Γιατί, ποιος ξέρει; Ίσως αγοράσει κάποιος εκεί στο Μαρανέλο ένα ημερολόγιο και διαπιστώσει πως τα Χριστούγεννα δε διαρκούν 12 μήνες τον χρόνο...

Βαθμολογία οδηγών

1. Φερστάπεν 233
2. Λεκλέρκ 170
3. Πέρεζ 163
4. Σάινθ 144
5. Ράσελ 143
6. Χάμιλτον 127
7. Νόρις 70
8. Οκόν 56
9. Μπότας 46
10. Αλόνσο 37
11. Μάγκνουνσεν 22
12. Ρικιάρντο 19
13. Γκασλί 16
14. Φέτελ 15
15. Σουμάχερ 12
16. Τσουνόντα 11
17. Ζου 5
18. Στρολ 4
19. Άλμπον 3
20. Λατίφι 0
21. Χούλκενμπεργκ 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1. Ρεντ Μπουλ 396
2. Φεράρι 314
3. Μερσέντες 270
4. Αλπίν 93
5. ΜακΛάρεν 89
6. Άλφα Ρομέο 51
7. Χάας 34
8. Άλφα Τάουρι 27
9. Άστον Μάρτιν 19
10. Ουίλιαμς 3 

Grand Prix Γαλλίας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη