MENU

Το βλέπεις, το ξαναβλέπεις να είσαι σίγουρος, ρίχνεις έναν κουβά νερό στη μούρη σου εννέα το πρωί της Κυριακής- είναι σα να ονειρεύεσαι, δεν μπορείς να το πιστέψεις, σα να σου κάνουν μία μεγάλη πλάκα. Ένας ήχος μέσα στο κεφάλι σου σε προειδοποιεί, γιατί έχεις δει πολλά: «Κάποια μ@λ@κια, θα γίνει στο pit stop της Ferrari».

Όμως ο Σαρλ Λεκλέρκ χάθηκε στο βάθος με το +20'' να γράφει τη μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ της Scuderia και της Red Bull, με τον Μονεγάσκο να κάνει το πρώτο Grand Slam των Ιταλών μετά τον Φερνάντο Αλόνσο το 2010. Μάλιστα η νίκη της Ferrari ήταν εξαιρετικά άνετη, αφού η Honda για δεύτερη φορά φέτος παρέδωσε πνεύμα και ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν είναι στη βαθμολογία πίσω και από τον Λιούις Χάμιλτον, που στον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας με το ζόρι μπήκε στους βαθμούς. 

Μετά τη μικρή ανασκόπηση του Σαββατοκύριακου της Αυστραλίας, ας γυρίσουμε πίσω στο καλοκαίρι του 2021. Η ομάδα του Μαρανέλο είχε αποφασίσει από τα μέσα της προηγούμενης σεζόν να ασχοληθεί με την ανάπτυξη του φετινού της κινητήρα, ενώ την ώρα που η Ιταλία γινόταν ξανά πρωταθλήτρια Ευρώπης μέσα στο Wembley κόντρα στην Αγγλία, οι άνθρωποι της Ferrari σχεδίαζαν το μονοθέσιο με το οποίο ο Σαρλ Λεκλέρκ φέτος πετάει στα grid.  

Οι χειμερινές δοκιμές έδειξαν πως τα όσα έκανε η Scuderia μετά από 14 χρόνια πιάνουν τόπο και οι tifosi είχαν μία μικρή (με μεγάλες βλέψεις...) ελπίδα, καθώς με την Ferrari- αλλά και τις σαρωτικές αλλαγές στο σπορ φέτος- ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. 

Στην Ιταλία, ωστόσο, κανείς δε μπορούσε να περιμένει το πρώτο Grand Prix της σεζόν στο Μπαχρέιν, μετά τα όσα είδαν στις χειμερινές δοκιμές. Η Ferrari είναι θρησκεία- για τους... άπιστους, αρκεί να ρίξει κανείς μία ματιά του τι γίνεται στην Μόντσα, εκεί που ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε τη δεύτερη νίκη του με την ομάδα το 2020, με τους θεοπάλαβους tifosi να πανηγυρίζουν μέχρι μη αναστρέψιμης λιποθυμίας. 

Όπως είδαμε στα τρία πρώτα Grand Prix ο Μονεγάσκος είναι κυρίαρχος, ακόμα και αν γνώρισε την «ήττα» στη Τζέντα. Η Ferrari δείχνει να βρήκε τον παλιό της εαυτό, δεν κάνει παιδικά λάθη στα pit stop, έχει έναν αξιόπιστο κινητήρα και στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της έβαλε τα γυαλιά στην πρωταθλήτρια Mercedes, που ψάχνει να βρει τα πατήματά της.

Βέβαια, λέει η φωνή της λογικής, μένουν ακόμα 20 Grand Prix: ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν είναι σίγουρο πως θ' αντεπιτεθεί με ό,τι έχει, η Mercedes ανεβάζει την απόδοσή της και ο Χάμιλτον, μετά τα όσα έγιναν πέρσι, παλεύει για να εκμεταλλευτεί τα πολλά λάθη της Red Bull. Επομένως, ναι: το πρωτάθλημα είναι ακόμα στην αρχή. Όμως...

Όμως ο Λεκλέρκ- αλλά και ο συμπαθέστατος Σάινθ, που ήταν άτυχος στην Αυαστραλία  και βρίσκεται στο -38 από τον πρωτοπόρο team mate του- έχει όλα τα φώτα πάνω του και δείχνει αποφασισμένος να φτάσει μέχρι τέλους. Έχει σίγουρα το ταλέντο για να το κάνει, καθώς το... αλογάκι καλπάζει χωρίς να σταματάει πουθενά στον δρόμο προς το πρωτάθλημα.

Άραγε μπορεί κάποιος να το σταματήσει; Εφόσον η Ferrari είναι μπροστά, το ποιος την «κυνηγάει» δεν έχει καμία απολύτως σημασία...

Mama Mia: Η Ferrari είναι εδώ!