MENU

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία εμφανίζει ετήσια έσοδα 4 δισ. δολαρίων από διαφημίσεις, αλλά θέλει να αυξήσει το νούμερο αυτό σε διψήφια επίπεδα.

Η Apple ήδη εμφανίζει διαφημίσεις σε κάποια από τα apps της, όπως τα Apple News και Stocks.

Πλέον, εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να προσθέσει διαφημίσεις και σε άλλες εφαρμογές, όπως για παράδειγμα στο Apple Maps, το οποίο έως τώρα είχε αρνηθεί να ακολουθήσει το παράδειγμα του ανταγωνιστικού Google Maps.

Διαφημίσεις ενδέχεται να προστεθούν επίσης στα Podcast και Books stores της Apple.

Πηγή: moneyreview.gr

Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone
EVENTS