MENU

Σε δεύτερο lockdown βρίσκεται πλέον η χώρα από το Σάββατο (7/11) με το 13033 να επιστρέφει κι αυτό ξανά στη ζωή μας.

Μπορεί στην συγκεκριμένη υπηρεσία, να μην υπάρχει στα μηνύματα, τα οποία μπορεί να στείλει κάποιος για έξοδο-μετακίνηση από το σπίτι του υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου το σύστημα μπορεί να «αρνηθεί» την έξοδο στον αποστολέα.

Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή αποκάλυψε ότι το σύστημα έχει την δυνατότητα να εντοπίζει τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων, που στέλνουν πολλά γραπτά μηνύματα για μετακινήσεις να πει «όχι» και να «αρνηθεί» την έξοδο στον αποστολέα.

«Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως το σύστημα αν δει ότι κινείστε πολλές φορές, θα σας κόψει» ανέφερε χαρατηριστικά ο ίδιος μιλώντας στον ANT1.

Παράλληλα μεταξύ άλλων διευκρίνισε πως σε περίπτωση που κάποιος πολίτης στείλει μήνυμα στο 13033 και δεν πάρει απάντηση, τότε θα πρέπει πριν να βγεια από το σπίτι του, να στείλει νέο μήνυμα μέχρις ότου να του δοθεί απάντηση.

Σε περίπτωση που ούτε τότε δεν λάβει απάντηση, αυτό προφανώς θα οφείλεται στο γεγονός, ότι εκείνη την ώρα στην εν λόγω περιοχή μπορεί να υπάρχουν πολλά μηνύματα.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί πωε για να μπορέσει κάποιος να μετακινηθεί θα πρέπει να έχει απαντηση από το 13033, σε διαφορετική περίπτωση θα τιμωρείται με πρόστιμο. 

 

Πότε το 13033 μπορεί να «αρνηθεί» την έξοδο (vids)