Αυτή που μπορεί να καταστρέψει την σεζόν αν δεν μπορέσει να διορθώσει η ΑΕΚ στα τρία παιχνίδια που απομένουν την πιο τσάμπα απώλεια βαθμών στην Ευρωπαϊκή ιστορία της από τότε που ανακαλύφθηκαν οι όμιλοι στην Ευρώπη. Αν αυτό το πέναλτι δινόταν και δεν το έπαιρνε πίσω ο διαιτητής με οποιοδήποτε άλλο αντίπαλο θα λέγαμε πως εκεί κρίθηκε στο παιχνίδι. Χθες, δεν χωράει αυτό ως δικαιολογία. Σαφώς και το ότι η ΑΕΚ έψαχνε για δύο γκολ και όχι για ένα χωρίς απολύτως κανένα λόγο ανέβασε τον βαθμό δυσκολίας. Από το 2 πήγε στο 4. Ο Παναιτωλικός για παράδειγμα και με τέτοια διαιτησία ήταν στο 8 κι ας μην είχε προηγηθεί.
Μιλάμε για μια ομάδα χειρότερη από την Αμπερντίν. Μια ομάδα που δεν έπαιξε ποδόσφαιρο ούτε λεπτό. Δεν έκανε ούτε μία κανονική επίθεση. Δεν έκανε άλλη τελική πλην του ανύπαρκτου πέναλτι. Απλά έδινε την μπάλα στην ΑΕΚ. Και η ΑΕΚ, δεν ήξερε τι να την κάνει. Σε αντίθεση από το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό που έβαλε την μπάλα κάτω και έμεινε έτσι παρόλες τις στραβές που προέκυψαν μέχρι το τέλος και την δικαίωση με το γκολ, χθες επήλθε ένας τρομερός πανικός από τα μέσα του πρώτου ημιχρόνου. Αμέσως μετά το γκολ. Σε κάθε κίνηση, σε κάθε προσπάθεια ήταν εμφανές το άγχος. Λες και το παιχνίδι τελείωνε, ενώ θα έπρεπε και στους ίδιους τους παίκτες και στον προπονητή να ήταν ξεκάθαρο πως ακόμη και στο 70 αν έφερνε το παιχνίδι στα ίσα θα έβρισκε κι άλλο γκολ, μπορεί και δύο.
Εδώ με μόνο 7 αντί για… 17 λεπτά καθυστέρηση που τα μισά τα έφαγαν σε καθυστερήσεις και η ΑΕΚ είχε μεγάλη ευκαιρία με Ρέλβας, Γιόβιτς και πιθανό πέναλτι (σίγουρα πιο πέναλτι από αυτό δόθηκε σε βάρος της) και ένα υπέρ της πέναλτι αν δεν ήταν οφσάιντ ο Πιερό. Σε ότι αφορά το πέναλτι που δόθηκε στην ΑΕΚ είναι πολύ στη λεπτομέρεια η φάση αλλά πιστεύω πως αν δεν είχε δώσει το ανύπαρκτο υπέρ της Σάμροκ δεν θα έδινε και αυτό.
Αλλά ας φύγουμε από τα πέναλτι. Είπαμε, αν ήταν άλλο ματς θα μιλάγαμε διαφορετικά. Η ΑΕΚ απέτυχε να νικήσει στο πιο must win από τα τρία must win παιχνίδια της. Στο πιο εύκολο γιατί όσο κι αν φαίνεται απίθανο η Σάμροκ ήταν χειρότερη ομάδα από την Αμπερντήν. Μπορεί να κάθισε μέσα στην περιοχή της και να έπαιξε με ιρλανδική ψυχή αλλά μιλάμε για αστεία ομάδα.
Η ΑΕΚ έχασε τεράστια ευκαιρία με μια απλή νίκη να εξασφαλίσει σχεδόν από τώρα την πρόκριση της στους 24 και να πήγαινε στη Φιορεντίνα με στόχο το Χ για να την έχει από κάτω και να κάνει το άλμα για την οκτάδα. Τώρα πρέπει να πάρει πόντο εκτός έδρας σε δύο πολύ δύσκολα ματς απλά για να εξασφαλίσει πως με νίκη επί της Κραϊόβα, που θα είναι η πιο επικίνδυνη από τις ομάδες που θα παίξει στην έδρα της και δεν θα είναι αδιάφορη αφού έχει 4 πόντους, θα είναι στα πλέι οφ του Ιανουαρίου. Κανονική καταστροφή. Τώρα απλά πρέπει να κόψει το κεφάλι της και να προκριθεί. Και έρχεται και η Κρήτη…