MENU

Πριν από μερικές μέρες ο Δημήτρης Διαμαντίδης ανέβασε το πρώτο του blog στο «Athlenda» και όλοι αναρωτήθηκαν τι να είναι άραγε αυτό το site που έπεισε μέχρι και τον «3D» να γίνει μέλος. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού αποφεύγει τα social media όπως ο... διάολος το λιβάνι και δεν έχει δικό του προφίλ στο Facebook, το Twitter ή το Instagram.

Κι όμως, στο νέο εγχείρημα του «Λάζου», ο Euroleague Legend έκανε... check in, δημιουργώντας τον δικό του λογιαρασμό. Από μόνη της αυτή η εξέλιξη μας έκανε να ψάξουμε... βαθύτερα. Τι είναι τελικά αυτό το «Athlenda»;

Tracking Talents - Creating Legends (Αναζητούμε Ταλέντα - Δημιουργούμε Θρύλους)

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα καινοτόμα πρόταση, ειδικά σχεδιασμένη για τον αθλητισμό, η οποία ξεκίνησε πρόσφατα με «έδρα» τη Θεσσαλονίκη. Στόχος της, βέβαια, είναι να... ανοίξει τα φτερά της σύντομα και να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα χρήσιμο «εργαλείο» για παίκτες, προπονητές, scouts, agents και δημοσιογράφους!

Το «Athlenda», που πήρε το όνομά του από το... ατζέντα, «θέτει ως κύριο σκοπό του τη βελτίωση της διαδικασίας επιλογής και ανάπτυξης αθλητών, αλλά κυρίως την παροχή ίσων ευκαιριών σε αθλητές από διαφορετικά κοινωνικά, γεωγραφικά και οικονομικά backgrounds», όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου του. Στην ουσία, με απλά λόγια, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που δίνει την ευκαιρία σε έναν αθλητή να προβάλει το ταλέντο του και τις δεξιότητές του, σε έναν προπονητή να... ψάξει για νέους παίκτες, σε έναν μάνατζερ να βρει νέους πελάτες και σε έναν scout να αναζητήσει τους σταρ του αύριο! Όλα αυτά με την υπογραφή του Λάζαρου Παπαδόπουλου, του οποίου την ομάδα συμπληρώνουν οι Νίκος Σφίγγος, Μανόλης Τσαγκαρίδης και Ευγενία Ζαχαριάδου.

Κάτι από social media, κάτι από μηχανές scouting και... ένα ελκυστικό αποτέλεσμα: ένα ελεύθερο περιβάλλον ευκαιριών και ανάπτυξης!

Τι μπορεί να κάνει ένας αθλητής στο «Athlenda»

Μέσω της πλατφόρμας του «Athlenda» ένας αθλητής μπορεί να επιδιώξει την προβολή που θέλει και αξίζει στο ταλέντο του. Ένας παίκτης μπορεί να αγωνίζεται σε μικρές κατηγορίες ή τοπικά πρωταθλήματα, αλλά μέσω του «Athlenda» έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει το ταλέντο του, τις ικανότητές του, τις δεξιότητές του και να προσελκύσει το ενδιαφέρον ομάδων. Άλλωστε, αυτός είναι και ένας από τους βασικός λόγους που η πρωτοποριακή πρόταση του Λάζαρου Παπαδόπουλου έχει βρει πάνω από 3.000 υποστηρικτές μέχρι σήμερα: συνδέει τον κόσμο των αθλητών με εκείνον όσων αναζητούν αθλητές (scouts, agents, προπονητές, ομάδες, διοικήσεις, Αμερικανικά Πανεπιστήμια).

Ένας αθλητής, λοιπόν, μπορεί στο προσωπικό του προφίλ να έχει βίντεο με τις δυνατότητές του και τις καλύτερες στιγμές του (το λεγόμενο action wall), να δημιουργήσει ένα προσωπικό portfolio και να κάνει ουσιαστικά ένα διαδραστικό... βιογραφικό!

Από την άλλη πλευρά, όσοι ενδιαφέρονται για κάποιον παίκτη μπορούν να τον βρουν χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα φίλτρα αναζήτησης. Έτσι, αν για παράδειγμα ένας προπονητής ψάχνει για έναν αριστερόχειρα πλέι μέικερ, έως 20 ετών με καλό τρίποντο, στην αναζήτηση του «Athlenda» μπορεί να βρει αυτούς που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

Δημήτρης Ιτούδης, Δημήτρης Διαμαντίδης, Αντώνης Φώτσης, Γιάννης Αντετοκούνμπο και Μπάνε Πρέλεβιτς ήδη έχουν κάνει τους δικούς τους λογαριασμούς για να πάρουν μέρος στη νέα προσπάθεια. Και δεν είναι οι μόνοι...

«Μερικά παιδιά δεν έχουν τη δυνατότητα μέσω μάνατζερ να προταθούν σε ομάδες και να προωθηθούν με αυτόν τον τρόπο. Μέσω της Athlenda έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν το ταλέντο τους και ότι αξίζουν κάτι παραπάνω. Ανεβάζοντας δηλαδή στον τοίχο τους βίντεο που τα περιέχουν, ξεχωρίζοντας τις καλύτερες στιγμές τους. Έτσι αποδεικνύουν τις ικανότητές τους. Αυτό αφορά ακόμη περισσότερο τα παιδιά που προέρχονται από την επαρχία και δεν έχουν τις ευκαιρίες και τα μέσα που έχουν αθλητές από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Ένας από τους σκοπούς άλλωστε της Athlenda είναι η παροχή ίσων ευκαιριών σε αθλητές ανεξάρτητα από την κοινωνική και την οικονομική τους κατάσταση αλλά και τη γεωγραφική τους θέση», ανέφερε μεταξύ άλλων στο πρώτο του post ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, συνοψίζοντας τους λόγους που ένας νέος αθλητής μπορεί να χρησιμοποιήσει προς όφελός του την προσπάθεια που γίνεται στο «Athlenda».

Εσύ ήξερες ότι...

-Το «Athlenda» είναι διαθέσιμο σε web και mobile έκδοση (ios και android), στη διεύθυνση www.athlenda.com.

-Ενώ η προσπάθεια βρίσκεται ακόμα στην αρχή, περισσότεροι από 3.000 αθλητές και επαγγελματίες του κλάδου έχουν δημιουργήσει τα δικά τους προφίλ.

-Το «Athlenda» διεκδικεί το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2016 και όπως ανακοινώθηκε, έχει ήδη κατακτήσει μια θέση στους 10 φιναλίστ του βραβείου.

-Παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό τον Μάρτιο, σε beta version. Αρχικά επικεντρώθηκε στο μπάσκετ, όμως αφορά αθλητές από όλα τα σπορ.

-Το σύνθημά του είναι: «tracking talents-creating legends» (μετάφραση: Αναζητούμε Ταλέντα - Δημιουργούμε Θρύλους).

Athlenda: Τα ταλέντα γίνονται... θρύλοι σε μια ιστοσελίδα!