MENU

Η Εθνική Γυναικών ήταν σοβαρή κόντρα στην Ισλανδία και έκανε αυτό που έπρεπε, κερδίζοντας με 95-58. Έτσι, ανέβηκε στο 3-2, άφησε πίσω της την Βουλγαρία (2-3), που νωρίτερα ηττήθηκε από την αήττητη Σλοβενία (5-0) με 71-66 και πλέον ετοιμάζεται για... τελικό πρόκρισης στο Eurobasket κόντρα στην ομάδα της γειτονικής χώρας (6/2).

Στα του αγώνα με την Ισλανδία, η Ελλάδα επέβαλλε από νωρίς τον ρυθμό της, «έχτισε» διψήφια διαφορά στο ημίχρονο (31-43) και έφτασε ξεκούραστα στη νίκη.

Κορυφαία της αναμέτρησης η Σπυριδοπούλου (18 πόντοι με 2/2 δίποντα, 4/4 τρίποντα, 2/2 βολές), ενώ καλή εμφάνιση έκαναν επίσης οι Σπανού (15 πόντοι, 6 ριμπάουντ, 3 ασίστ), Χριστινάκη (13 πόντοι, 6/10 σουτ) και Φασούλα (10 πόντοι, 7 ριμπάουντ).

Στην διακύμανση της αναμέτρησης: Το πρώτο δεκάλεπτο ήταν ισορροπημένο, όμως η Εθνική κατάφερε να βρει λύσεις και να αποκτήσει από νωρίς προβάδισμα (17-22, 10'). Έτσι, πήρε... ψυχολογία και στην δεύτερη περίοδο ανέβασε ακόμα περισσότερο την απόδοσή της, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να κλείσει το ημίχρονο με άνετο +12 (31-43).

Η Εθνική δεν χάλαρωσε στο δεύτερο μέρος και πάτησε ξανά γκάζι στο τρίτο δεκάλεπτο. Έτσι, το επιμέρους 28-17 της επέτρεψε να βρεθεί στο +23 (48-71) στο 30ο λεπτό και το ματς πήρε την μορφή... τυπικής «προπόνησης» στο τέλος.

Δεκάλεπτα: 17-22, 31-43, 48-71, 58-95

Δείτε εδώ τα στατιστικά του αγώνα.

Η βαθμολογία του ομίλου:

1.Σλοβενία (5-0) 10
2.Ελλάδα (3-2) 8
3.Βουλγαρία (2-3) 7
4.Ισλανδία (0-5) 5

Ισλανδία - Ελλάδα 58-95