MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Covid. Κορωνοϊός. Corona Virus 2019. 

Τον θυμάστε; 

Αν ναι- εντάξει, μπορεί να μοιάζει σα να πέρασε ένας αιώνας και μία ημέρα από τότε, αλλά μετά βίας μιλάμε για μία πενταετία πίσω-, τότε θα θυμάστε και τις λέξεις που τον «συνόδευαν» στα δελτία ειδήσεων: «Αόρατη Απειλή» τον ανέβαζαν, «Αόρατη Απειλή» τον κατέβαζαν. 

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πει κανείς και για τον Τζορτζ Ράσελ το 2025- έστω κι αν δεν προκαλεί τον τρόμο όπως ο παγκολίνος: ο Βρετανός πιλότος της Μερσέντες μπορεί να μην απειλεί ευθέως τον ανταγωνισμό στα υψηλότερα στρώματα, όμως είναι ασύλληπτα σταθερός και «απειλεί» σε κάθε, μα κάθε αγώνα, τους πάντες. 

Και μετά το grand prix του Καναδά αυτή η αίσθηση πως μετά από τόσες αγωνιστικές «μεταλλάξεις» δεν μπορείς να τον ξεγράψεις, επιτάθηκε: ο Ράσελ είδε τα φώτα να σβήνουν από την pole, έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση κι έμεινε μπροστά, «απάντησε» σε κάθε προσπάθεια για undercut του Μαξ και στο τέλος βγήκε από πάνω. 

Χωρίς να ιδρώσει ιδιαιτέρως σε κανένα σημείο του αγώνα ο πιλότος της (ταχύτατης σήμερα) Μερσέντες πήρε την καρό σημαία, φτάνοντας τις τέσσερις νίκες στην καριέρα του και δείχνοντας πως τα Ασημένια Βέλη μόνο αμελητέα «ποσότητα» δεν είναι (και) φέτος. 

Πίσω από τον απλησίαστο, όπως αποδείχτηκε, νικητή, τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, μετά από μια ακατανόητη κίνηση στην Ισπανία προ δύο εβδομάδων- την οποία, σε τηλεφωνική μας επικοινωνία μαζί του, ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος χαρακτήρισε ως «Μια στιγμή παραφροσύνης!»-, ήταν φοβερά προσεκτικός σήμερα. Υπό το φόβο του ενός ακόμα βαθμού ποινής που θα σήμαινε αυτομάτως έναν αγώνα εκτός, ο Ολλανδός πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε από την Ρεντ Μπουλ αποφεύγοντας τα ρίσκα και στο τέλος αυτή η δεύτερη θέση δεν τον χάλασε οούυυυτε λίγο. 

Το βάθρο συμπλήρωσε ο φοβερός πιτσιρικάς της Μερσέντες, Κίμι Αντονέλι. Ο Ιταλός έκανε καταπληκτική εκκίνηση και «άρπαξε» τον Πιάστρι που είχε τον νου του στο πώς θα περάσει τον 2ο Φερστάπεν, είχε τρομερά σταθερό γυρολόγιο και παρά το ότι στο 3ο κομμάτι του grand prix πιέστηκε πάρα πολύ από τις ΜακΛάρεν όχι μόνο κράτησε την τρίτη θέση, αλλά...

Ναι, δεν έχουμε κάτι άλλο εδώ: κράτησε την 3η θέση. Στον μόλις 10ο αγώνα της σύντομης, για την ώρα, καριέρας του ο Κίμι γεύτηκε γλυκιά σαμπάνια, δείχνοντας πως το (μεσαίο, είναι η αλήθεια, αλλά μην κολλάτε σε λεπτομέρειες) όνομά του δεν είναι καθόλου τυχαίο. 

Ο κυρίαρχος της σεζόν Όσκαρ Πιάστρι δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από την 4η θέση. Και πάλι καλά να λέει, δηλαδή, γιατί δεν απείχε και πολύ από την «τραγωδία». Λίγους γύρους πριν το τέλος ο Νόρις- που, για να είμαστε ειλικρινείς, ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον teammate του- πήγε να τον περάσει, έπειτα εμφάνισε στιγμιαία "Error 404: Brain not found", τα δύο πορτοκαλί μονοθέσια κοπάνησαν και ο Βρετανός εγκατέλειψε. 

Προς τιμήν του παραδέχτηκε αμέσως πως το φταίξιμο ήταν όλο δικό του, όμως με τέτοια λάθη πρωτάθλημα δεν παίρνεις. Έστω κι αν εν πολλοίς ευθύνονται τα περιβόητα "Papaya Rules" που (spoiler alert: ακολουθεί βωμολοχία) παπάρια δουλεύουν ορισμένες φορές.

Λεκλέρκ, Χάμιλτον (άλλη μία ενθαρρυν... εεε, αποκαρδιωτική εμφάνιση από τη Φεράρι), Αλόνσο (κι άλλους βαθμούς η γριά η κότα με το μηχανοκίνητο ζουμί), Χούλκενμπεργκ (υπέροχος ξανά), Οκόν και Σάινθ ολοκλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός αγώνα που τον περιμέναμε καλύτερο και σίγουρα δεν επιθυμούσαμε να δούμε να τελειώνει πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας (λόγω του συμβάντος με τις δύο ΜακΛάρεν). 

Τζορτζ Ράσελ, λοιπόν. Ο 4ος διαφορετικός νικητής για φέτος, σε μια χρονιά που μπορεί να έχει ξεκάθαρο φαβορί και το πρωτάθλημα κατασκευαστών να έχει τελειώσει ουσιαστικά από τώρα, όμως στους οδηγούς- αναβαθμίσεων θελουσών- τα πάντα είναι ανοιχτά. Κι αυτό είναι που κάνει τη Φόρμουλα 1 να ξεχωρίζει. 

Υπό μία έννοια, βλέπετε, είναι κι αυτή σαν τον κορωνοϊό.

Πάμε μωρή αρρώστια... 

Βαθμολογία οδηγών 

1) Πιάστρι 198

2) Νόρις 176

3) Φερστάπεν 155

4) Ράσελ 136

5) Λεκλέρκ 104

6) Χάμιλτον 79

7) Αντονέλι 63

8) Άλμπον 42 

9) Οκόν 22

10) Χάτζαρ 21

11) Χούλκενμπεργκ 20

12) Στρολ 14

13) Σάινθ 13

14) Γκασλί 11

15) Τσουνόντα 10 

16) Αλόνσο 8

17) Μπέρμαν 6

18) Λόσον 4

19) Μπορτολέτο 0 

20) Κολαπίντο 0

21) Ντούχαν 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) ΜακΛάρεν 374

2) Μερσέντες 199

3) Φεράρι 183

4) Ρεντ Μπουλ 162

5) Ουίλιαμς 555

6) Χάας 28

7) Ρέισινγκ Μπουλς 28

8) Άστον Μάρτιν 22

9) Ζάουμπερ 20

10) Αλπίν 11

Grand Prix Καναδά: Ο Τζορτζ Ράσελ πήρε τη νίκη