MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

ΟΥ-Α-ΟΥ!

Το θέλετε και στ' αγγλικά, μιας και είστε γλωσσομαθείς; 

Ας είναι: WOW! 

Ο πρώτος αγώνας ever (είπαμε να μείνουμε στο πλαίσιο που θεσπίσατε πιο πάνω με τις αγγλικούρες) στο Λας Βέγκας μπορεί να ξεκίνησε με ιπτάμενα κομμάτια υπονόμων να πέφτουν πάνω στον Κάρλος Σάινθ και τους οδηγούς να γκρινιάζουν για το επίπεδο της οργάνωσης, όμως ολοκληρώθηκε με τόσο εκκωφαντικό τρόπο, που έκανε τους πάντες να ξεχάσουν το... πριν.

Παρά τις έντονες συγκινήσεις, ωστόσο, παρά την (σωστή) ποινή γι' αυτό που έκανε στην εκκίνηση ο παγκόσμιος πρωταθλητής, παρά τον εκπληκτικό αγώνα της Φεράρι, παρά τα Αυτοκίνητα Ασφαλείας και τα VSC, παρά τα πάντα, εκείνο που δεν άλλαξε ήταν ο μόνιμος, θαρρείς, νικητής: ο Μαξ Φερστάπεν υπερέβη εαυτόν και ίδρωσε ακόμα περισσότερο απ' ό,τι συνήθως μέσα στην αντιπυρική του φόρμα στον δρόμο για την 18η φετινή του νίκη, καθώς είχε να ξεπεράσει, όπως είπαμε, μια σειρά από μηχανοκίνητους σκοπέλους. 

Στο τέλος, πάντως, όπως πάντα τα κατάφερε: ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με την ακόρεστη πείνα για καρό σημαίες έκανε εκ νέου το τετράτροχο θαύμα του, μιας και παρά τα 5 δεύτερα που «έφαγε» κι αν και είχε ν' αντιμετωπίσει την υπερηχητική, σήμερα, Σκουντερία, στο τέλος με μια σειρά από πειστικά προσπεράσματα έκοψε πάλι πρώτος το νήμα, επεκτείνοντας τη «δυναστεία» του.  

Εξίσου... νικητής, όμως, ήταν και ο Σαρλ Λεκλέρκ. Μετά από πολύ καιρό ο Μονεγάσκος υπενθύμισε πως είναι φτιαγμένος από στόφα εν δυνάμει παγκόσμιου πρωταθλητή, αφού όχι απλά κοίταξε στα μάτια την υπερηχητική Ρεντ Μπουλ, αλλά αν δεν είχε την «ατυχία» του δεύτερου Αυτοκινήτου Ασφαλείας (εκεί που οι ανταγωνιστές του έβαλαν φρέσκια γόμα, την στιγμή που ο ίδιος είχε αλλάξει πριν από 5 γύρους για να βάλει την σκληρή), τότε μάλλον θα είχε κερδίσει. 

Σε μια περίεργη συνθήκη, μάλιστα, εξίσου ευτυχής με τους δύο προαναφερθέντες θα πρέπει να αισθάνεται και ο Σέρχιο Πέρεζ: ο Τσέκο από το πουθενά (και την αγωνιστική ανυπαρξία των τελευταίων μηνών...) κατάφερε να διεκδικεί επί ίσοις όροις την νίκη, κι έστω κι αν στο τέλος ηττήθηκε και από τον πιλότο της Φεράρι, αυτή του η παρουσία στο βάθρο είχε γεύση γλυκιάς σαμπάνιας. Συν τοις άλλοις, με τους βαθμούς που μάζεψε σήμερα ο Μεξικανός κλείδωσε και μαθηματικά την 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το μυθικό 2023 των Ταύρων. 

Ο Εστεμπάν Οκόν της εκπληκτικής, όλο το τριήμερο, Αλπίν ήρθε 4ος, με τον Λανς Στρολ (είχαμε ξεχάσει την ύπαρξή του...) ν' ακολουθεί και τους Σάινθ, Χάμιλτον, Ράσελ (έπεσε 8ος λόγω ποινής για την χαζομάρα που έκανε στη μάχη με τον Φερστάπεν στο μέσο του αγώνα), Αλόνσο και Πιάστρι να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. 

Κάπως έτσι, μ' αυτά τα εντυπωσιακά και μ' εκείνα τα εκπληκτικά, ο Μαξ συνέχισε την εκτός πάσας λογικής σεζόν του, τσεκάροντας ακόμα ένα κουτάκι στο πρόγραμμα με τις νίκες. 

Βέβαια, αν είναι να κερδίζει αδιαλείπτως, ας γίνεται τουλάχιστον, έτσι όπως έγινε σήμερα στο Λας Βέγκας. 

Δεν ξέρουμε για εσάς, όμως εμείς για να περιγράψουμε το σημερινό grand prix χρειάστηκε να σκάψουμε πολύ βαθιά στον πλούτο της ελληνικής γλώσσας. 

Και νομίζουμε πως το βρήκαμε: αυτός ο αγώνας ήταν ουάου. 

Βαθμολογία οδηγών 

1) Φερστάπεν 549

2) Πέρεζ 273

3) Χάμιλτον 232

4) Σάινθ 200

5) Αλόνσο 200

6) Νόρις 195

7) Λεκλέρκ 188

8) Ράσελ 160

9) Πιάστρι 89

10) Στρολ 72

11) Γκασλί 62

12) Οκόν 58

13) Άλμπον 27

14) Τσουνόντα 13

15) Μπότας 10

16) Χούλκενμπεργκ 9

17) Ρικιάρντο 6

18) Ζου 6

19) Μάγκνουσεν 3

20) Λόσον 2

21) Σάρτζεντ 1

22) Ντε Βρις 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) Ρεντ Μπουλ 822

2) Μερσέντες 392

3) Φεράρι 388

4) ΜακΛάρεν 284

5) Άστον Μάρτιν 273

6) Αλπίν 120

7) Ουίλιαμς 28

8) Άλφα Τάουρι 21

9) Άλφα Ρομέο 16

10) Χάας 12

 

Grand Prix Λας Βέγκας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη