MENU

Το ποσό του 1 εκατ. λιρών βρέθηκε μια τετραμελής οικογένεια στη Βρετανία να οφείλει για ηλεκτρική ενέργεια. Και τα περίεργα δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς η εταιρία πήρε και 80.000 λίρες με πάγια χρέωση. Με την πληρωμή αυτή η οικογένεια Baron ξεπέρασε κατά 75.000 λίρες το όριο υπερανάληψης, με το ποσό να επιστρέφεται. Ωστόσο μετά την ακύρωση της άμεσης χρέωσής τους, τέθηκαν σε υψηλότερο τιμολόγιο με τον πάροχο ενέργειας.

Όλα ξεκίνησαν όταν έλαβαν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανέφερε ότι οι πληρωμές του με πάγια χρέωση έφταναν τις 80.124 λίρες το μήνα, συνολικά 961.488 λίρες για το έτος.

Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος της οικογένειας έφτανε συνήθως περίπου 150 λίρες το μήνα και είχαν ήδη πιστωθεί 1.000 λίρες επειδή η εταιρία ενέργειας EDF λάμβανε μεγαλύτερες πληρωμές από τη χρήση της οικογένειας, παρά το γεγονός ότι διέθεταν έξυπνο μετρητή.

Ο Baron κάλεσε την εταιρίακαι πέρασε από τρία διαφορετικά τμήματα προτού ένα μέλος του προσωπικού εντοπίσει τι είχε πάει στραβά. Και αυτό φαινόταν να είναι το σύστημά τους.

Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, η εφαρμογή της EDF του Baron εξακολουθούσε να δείχνει ότι υπήρχε οφειλή 80.000 λιρών, οπότε τηλεφώνησε ξανά και διαβεβαιώθηκε ότι θα διορθωθεί.

Ακολούθησε ένα sms στη σύζυγό του ότι δεν υπήρχαν αρκετά χρήματα στον οικογενειακό τραπεζικό λογαριασμό. Το ζευγάρι υπέθεσε ότι είχε "πέσει έξω" κατά 100 λίρες αλλά όταν το έψαξαν διαπίστωσαν ότι "ήταν μέσα" κατά 76.000 λίρες.

Ο Baron επικοινώνησε με την τράπεζα, η οποία μπόρεσε να επιστρέψει τα χρήματα μέσα σε λίγες ώρες από την πληρωμή, πράγμα που σημαίνει ότι καμία από τις άλλες άμεσες χρεώσεις της οικογένειας δεν πήγε πίσω.

Ακύρωσε την άμεση χρέωσή του, η οποία ήταν αντίθετη με τους όρους του συμβολαίου, με αποτέλεσμα η οικογένεια να χάσει τη συμφωνία ορισμένου χρόνου. Χρεώθηκαν 100 λίρες το μήνα περισσότερο από ό,τι πριν και δεν άκουσαν συγγνώμη από την εταιρεία.

Όταν επικοινώνησε ο Guardian, η EDF ζήτησε συγγνώμη από τους Barons και είπε ότι η άμεση χρέωση της οικογένειας είχε αποκατασταθεί στο προηγούμενο επίπεδο και ότι θα διενεργηθεί πλήρης έλεγχος για να διασφαλιστεί ότι το σφάλμα πληρωμής δεν θα συμβεί ξανά.

Πηγή: news247.gr

Βρετανία: Εταιρία έστειλε κατά λάθος λογαριασμό ρεύματος 1 εκατ. λιρών