MENU

Παίκτης του Ολυμπιακού είναι ξανά μετά από 4μιση χρόνια ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτησή του μέσω των social media, γράφοντας το μήνυμα: «καλώς ήρθες σπίτι σου Αβραάμ!».

Ο 34χρονος κεντρικός αμυντικός είχε ξεκινήσει την πρώτη του θητεία στο λιμάνι το καλοκαίρι του 2008, όταν ο Ολυμπιακός το απέκτησε από τον Άρη, μετά από «μάχη» με τον Παναθηναϊκό. Φορώντας τα ερυθρόλευκα ο Αβραάμ κατέκτησε 5 πρωταθλήματα και 3 Κύπελλα Ελλάδας, ενώ έγινε και αρχηγός. Από τον Ολυμπιακό αποχώρησε το καλοκαίρι του 2014 και έκτοτε αγωνίστηκε σε Τουρκία, Κίνα, Ιαπωνία και Αυστραλία, όπου ήταν και ο προηγούμενος σταθμός της καριέρας του.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FOlympiacosFC%2Fposts%2F2509201769094824&width=500
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FOlympiacosFC%2Fposts%2F2509221095759558&width=500
Επίσημη η επιστροφή του Αβραάμ στον Ολυμπιακό (pics)