Το απόγευμα της Δευτέρας οι παίκτες της ΑΕΚ επέστρεψαν στις προπονήσεις με τους Βίντα, Πινέδα, Γιόνσον, Αραούχο και Σιμάνσκι να ακολουθούν πρόγραμμα αποφόρτισης.
Από την άλλη ο Μαχαίρας συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά. Η προπόνηση της Τρίτης στα Σπάτα είναι προγραμματισμένη στις 09:00.