MENU

Το απόγευμα της Δευτέρας οι παίκτες της ΑΕΚ επέστρεψαν στις προπονήσεις με τους Βίντα, Πινέδα, Γιόνσον, Αραούχο και Σιμάνσκι να ακολουθούν πρόγραμμα αποφόρτισης.

Από την άλλη ο Μαχαίρας συνέχισε  το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά. Η προπόνηση της Τρίτης στα Σπάτα είναι προγραμματισμένη στις 09:00.
 

ΑΕΚ: Αποφόρτιση για πέντε