MENU

Διαβάστε παρακάτω αποσπάσματα από την αρθρογραφία των σημερινών αθλητικών εφημερίδων...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΗΦΑΚΗΣ – LIVE SPORT

Με αυτά που είπε χθες ο νέος πρόεδρος της ΕΟΚ, κατάλαβα με πολλή θλίψη ένα πράγμα: το ελληνικό μπάσκετ αργοπεθαίνει και καμία ελπίδα σωτηρίας δεν φαίνεται στον ορίζοντα! Δεν άκουσα από τον νέο πρόεδρο μία καλή κουβέντα, πέρα από ευχολόγια. Η ομόνοια έχει πάρει διαζύγιο εδώ και καιρό από το άθλημα. Δεν άκουσα μία κουβέντα για το πώς θα επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα. Πώς το πρωτάθλημα θα αποκτήσει αίγλη και πώς θα αυξηθούν τα έσοδα των ομάδων (καλό να ζητάει από τους προέδρους να βάζουν το χέρι στην τσέπη, αλλά αφού θέλει να έχει λόγο για τα πάντα, καλό θα είναι να προτείνει, ως κεφαλή του αθλήματος, και τρόπους για να πάει αυτό μπροστά). 

Όπως δεν τον άκουσα να λέει κουβέντα για τη διαιτησία, που επί των ημερών του έχει γίνει χειρότερη από ποτέ. Αντίθετα, τον άκουσα να τα βάζει ανοικτά με τον ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Τον άκουσα να κατηγορεί την ΑΕΚ και τον ΕΣΑΚΕ. Έτσι όπως το πράγμα δεν πάει πουθενά...

ΠΑΝΟΣ ΛΟΥΠΟΣ - ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ

Κοιτάξτε να δείτε, εμείς δεν κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, ούτε υπάρχει κανένας ΑΕΚτζής που να θέλει να δουλέψει τον άλλον. Τα διαρκείας είναι ακριβά και αυτό συζητιέται. Κι επίσης είναι κάτι που το περιμέναμε. Σύγκριση δεν μπορεί να γίνεται, ούτε με τις τιμές που υπήρχαν στον ΟΑΚΑ, ούτε με τις τιμές που έχει τώρα ο Ολυμπιακός στο «Γ. Καραϊσκάκης». Αυτές οι συγκρίσεις είναι άτοπες... Τα Διαρκείας, ήταν αναμενόμενα πως θα ήταν «τσιμπημένα» και η λέξη «ακριβά» έχει να κάνει μόνο με την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας. Το αν έκανε καλά ή όχι η ΠΑΕ ΑΕΚ, που ακολούθησε αυτή την τιμολογιακή πολιτική στο Διαρκείας, θα κριθεί από το αποτέλεσμα. 

Αν δηλαδή πουλήσει για παράδειγμα 10.000 θα σημάνει ότι έκανε λάθος, αν πουλήσει 20.000 θα σημαίνει ότι έπραξε σωστά και οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν με απλό εισιτήριο για κάθε ματς. Αυτός είναι ο νόμος της αγοράς και τον καθορίζουν, η προσφορά και η ζήτηση. Προσωπικά, για να μην θεωρηθεί ότι αποφεύγω να κάνω κάποια εκτίμηση, πιστεύω ότι θα «φύγουν» πάνω από 20.000 διαρκείας και πως σε κάθε ματς, θα έχει και 10.000 απλά εισιτήρια, δηλαδή η Νέα Φιλαδέλφεια θα είναι μονίμως... sold out! Φυσικά, ισχύει στο απόλυτο κι αυτό που υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή. Ο φίλαθλος κόσμος της ΑΕΚ, δικαίως απαιτεί πλέον και μία ομάδα αναλόγου επιπέδου με τη γηπεδάρα στην οποία θα μπει και με το ακριβό εισιτήριο το οποίο θα πληρώνει, είτε μιλάμε για διαρκείας, είτε για απλά.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΓΓΛΙΔΗΣ – ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ

Ο ΠΑΟΚ παρουσίασε τις συμφωνίες που έχει κάνει για το νέο του γήπεδο, αλλά ταυτόχρονα - με τον δραστήριο Ζοσέ Μπότο - προχωρεί και σε υλοποίηση μεταγραφικών κινήσεων για να είναι έτοιμος όταν θα αρχίσουν οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις του και γενικώς για την επόμενη χρονιά. Μοιάζει δε να κινείται αρκετά σε «στρατηγική και ιδέες» Ολυμπιακού σε ό,τι αφορά τα μεταγραφική, με παίκτες νεαρής ηλικίας, με καλό βιογραφικό και μεταπωλητική αξία. Εμπεριέχουν ένα ρίσκο όλα αυτά, αλλά τουλάχιστον κάτι γίνεται. 

Στην ΑΕΚ δεν υπάρχουν για τη νέα χρονιά ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και υπό αυτή την έννοια μπορεί να δικαιολογηθεί η καθυστέρηση που παρατηρείται στον μεταγραφικό σχεδιασμό, ενώ άλλωστε είναι πολλά και τα νέα πρόσωπα στο οργανόγραμμμα. Με νέο προπονητή, τεχνικό διευθυντή κτλ. Η ΑΕΚ έχει έτοιμο το νέο της γήπεδο για να μπει σε αυτό και να πάρει έξτρα δύναμη, ώστε να επιστρέψει μετά από την πολύ κακή σεζόν της. Αλλά όταν ο κόσμος της - που πράγματι ανυπομονεί να μπει στο γήπεδο - δεν βλέπει δυνατές μεταγραφές, παρά μόνο καλείται να πληρώσει πολύ ακριβά τα εισιτήρια διαρκείας, έχει πάρα πολύ δίκιο να αντιδρά. Και από υπομονή έχει κάνει πολλή ο κόσμος της ΑΕΚ, αλλά για να είναι στις εξέδρες του νέου γηπέδου θα πρέπει να μην βλέπει μόνο το γήπεδο αλλά να ξαναδεί και καλή ομάδα.

ΘΑΝΟΣ ΜΠΟΥΖΑΣ - METROSPORT

Το σύνθημα που δονούσε την παλιά Τούμπα πρέπει να δονήσει και τη Νέα! Για να γίνει αυτό πρέπει το σύνθημα να μετουσιωθεί σε πράξη τα χρόνια που ακολουθούν. Ο καθένας από την θέση του καλείται να τοποθετήσει το μικρό ή μεγάλο λιθαράκι για να χτιστεί αυτό το όνειρο. Διότι μαζί με το όνειρο θα έρθει και η μεγάλη ομάδα. Αυτό που έχουμε καταλάβει από τον Ιβάν Σαββίδη είναι ότι δεν θέλει να έρχεται ποτέ δεύτερος. Θέλει να πετυχαίνει με ό,τι καταπιάνεται χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πάντα τα καταφέρνει. Για παράδειγμα πέρσι ενώ όλα γίνανε στραβά στην ομάδα ο προπονητής δήλωσε ότι πάει για πρωτάθλημα. Αυτή η δήλωση ήταν σαφέστατα επηρεασμένη από τη νοοτροπία Σαββίδη. Δεν εξετάζουμε τα λάθη σε αυτό το σημείο.

...Στο παρελθόν το μεγαλύτερο όπλο των αντιπάλων του ΠΑΟΚ ήταν η αδράνεια του ίδιου του ΠΑΟΚ. Όλοι μας επιβάλλεται να γνωρίζουμε ότι θεωρητικά βρισκόμαστε σε ένα πολεμικό μέτωπο που οποιοδήποτε λάθος θα στοιχίζει πολύ. Δεν υπάρχει Ολυμπιακός, Άρης, ΑΕΚ, ΠΑΟ. Υπάρχει μόνο ο ΠΑΟΚ και οι υπόλοιποι. Στηρίξτε τα συμφέροντά του ώστε το 2026 να βρει τον ΠΑΟΚ νικητή σε πολλά επίπεδα και να μπει στο γήπεδο πανέτοιμος να προσφέρει χαρές και όχι όπως για παράδειγμα μπαίνει η ΑΕΚ τώρα που το κόμπλεξ της έχει φτάσει τόσο μακριά που δεν έχει βάλει στο γήπεδο θύρες 4,7 και 13.

ΚΟΦΙΝΑΣ - ΤΑ ΝΕΑ

O Παναθηναϊκός προχωρά και φαίνεται με το πώς κινείται ή δημιουργεί γεγονότα και συζήτηση γύρω από τον οργανισμό. Η παρουσίαση της νέας φανέλας έκανε γκελ. Ας μη γίνει προσπάθεια να τονιστεί αν είναι ωραία ή λιγότερο καλή, σε τι θέση μπαίνει με τις παλαιότερες. Πολλά είναι θέμα γούστου, αισθητικής. Αυτό που έκανε εντύπωση σχετίζεται με τη διάθεση όλων να αναφερθούν στο κομμάτι των εμφανίσεων και στέκονται στη λεπτομέρεια που υπάρχει στη λευκή ρίγα. Λίγες φορές σε ένα τόσο μικρό κομμάτι υφάσματος υπάρχει τέτοιο μεγάλο κομμάτι ιστορίας. 

Τα ονόματα των ποδοσφαιριστών που άφησαν το στίγμα τους και ξεχώρισαν με την πορεία τους στα πράσινα, σήμαναν συναγερμό και έφεραν στη μνήμη εικόνες από το παρελθόν. Μία άσπρη ρίγα που μοιάζει με γέφυρα του χθες με το σήμερα. Το συναισθηματικό κομμάτι πάντα πρέπει να υπάρχει και ας μην το προσπερνούν κάποιοι, εντελώς αδιάκριτα. Το δέσιμο με τον κόσμο, το κοινό που θα πληρώσει για τις φανέλες ή τα εισιτήρια που βγαίνουν στην αγορά, έχει τη σημασία του. Ο Παναθηναϊκός αποκτά ξανά δυναμική σε πολλούς τομείς, επικοινωνεί όσα γίνονται και σέβεται την ιστορία του και τις καταβολές του. Ασφαλώς, το τελευταίο θα γίνει κυρίως με τους ποδοσφαιριστές που θα ενταχθούν στο ρόστερ και με την πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα. Μέχρι να συμβεί αυτό όμως, έχουμε αρκετό καιρό...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΚΗΣ - SPORTDAY

Όταν η απομάκρυνση δεν γίνεται με ευθύνη του παίκτη, τότε η ανάμνηση του παραμένει για καιρό δυνατή και φυσικά ο παίκτης και η προσφορά του αντί να ξεθωριάζουν, εξιδανικεύονται. Αυτό συμβαίνει ήδη με τον Κώστα Φορτούνη που για χρόνια ήταν ο αγαπημένος της «ερυθρόλευκης» εξέδρας. Επόμενο είναι κάθε παίκτης που ακούγεται για αυτή τη θέση να περνάει από... γερό κοσκίνισμα. Το ίδιο συμβαίνει και τον Γκουστάβο Σκάρπα, που είναι ο πρώτος στόχος του Ολυμπιακού για τη θέση του μεσοεπιθετικού. Ο 28χρονος Βραζιλιάνος με το ιταλικό διαβατήριο είναι παίκτης πρώτης γραμμής.

...Αυτή τη στιγμή θεωρείται από τους καλύτερους επιθετικούς χαφ (παίζει και εξτρέμ συγκλίνοντας) στη Βραζιλία. Αν καταφέρει να τον φέρει στην Ελλάδα ο Ολυμπιακός, θα πρόκειται για επιτυχία πρώτου μεγέθους. Αριστεροπόδαρος με άψογες εκτελέσεις φάουλ, δυνατό σουτ έξω από την περιοχή και διεισδύσεις στην αντίπαλη περιοχή. Παίκτης που θα ξεσηκώσεις τους οπαδούς με τις επινοήσεις του. Στις ομάδες κλείνουν συχνά μεγάλα κεφάλαια. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν δεν ανοίγουν αμέσως άλλα. Ο Ολυμπιακός με τον Γκουστάβο Σκάρπα επιχειρεί να πετύχει μία πολύ σπουδαία μεταγραφή. Να φέρει έναν παίκτη που σκοράρει και μοιράζει ασίστ. Που προσφέρει θέαμα. Και όλοι γνωρίζουν πόσο το στερήθηκαν αυτό, την περασμένη χρονιά οι φίλοι του Ολυμπιακού...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

*Για να διαβάσετε ολόκληρο ένα άρθρο θα πρέπει να απευθυνθείτε στο περίπτερο της γειτονιάς σας. Ενισχύοντας την εφημερίδα που εκτιμάτε περισσότερο, δίνετε πνοή στην πολυφωνία του Τύπου.

Πρωινός Τύπος (22/6): «Δεν συγκρίνεται με ΟΑΚΑ και Καραϊσκάκη η OPAP Arena - Ο Παναθηναϊκός αποκτάει ξανά δυναμική»