MENU

Η Δευτέρα φίλοι μου ήταν μια ιστορική μέρα. Μια ημέρα δικαίωσης για τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Φίλων Αθώου που μετά από σκληρή μάχη δεκαετιών επιτέλους δικαιώθηκε. Όταν τα ευυπόληπτα μέλη του προσπαθούσαν (εντελώς αυθόρμητα και αμερόληπτα) να μας πείσουν ότι δεν υπήρχε παράγκα κι ότι ο Ολυμπιακός έπαιρνε απ’ τον Νοέμβρη το πρωτάθλημα επειδή έκανε επενδύσεις, κάποια ζώα δεν τα πίστευαν.

Τώρα όμως ευτυχώς θα τα πιστέψουν και τα ζώα γιατί ο έρωτας, τα πέναλτι και ο Βήχας δεν κρύβονται. Ο γνωστός Κύπριος ηθοποιός, Κώστας Βήχας, αποκάλυψε σε ραδιοφωνική συνέντευξη αυτό που οι επενδυτές είχαν τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι. Ξυπνάτε! Δεν υπήρχε ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού για να ευνοηθεί. Ηθοποιοί ήταν: 

«Όταν ήμουν στην δραματική σχολή είχαμε μια Αμερικανίδα καθηγήτρια η οποία μας έκανε τεχνική της τέχνης του υποκρίνεσθαι. Η ίδια αυτή κοπέλα έκανε τότε μαθήματα και στον Ολυμπιακό Πειραιώς, για να μάθουν οι παίκτες πώς να κερδίζουν το πέναλτι και με ποια τεχνική να ξεγελάσουν τον διαιτητή. Ήξερε τεχνικές. Δηλαδή, πώς πέφτει ένας παίκτης κάτω. Με τι φωνή θα κερδίσεις το διαιτητή. Έδειχνε τρόπους πώς να πέφτουν κάτω για να φανούν πιστευτοί». Τα πιο πεταμένα λεφτά στην ιστορία του Ολυμπιακού. Να ‘χεις στο ρόστερ σου Αλέκο και Στέλιο και αντί να εκμεταλλευτείς τις θεατρικές τους γνώσεις και το υποκριτικό ταλέντο τους να παίρνεις για καθηγήτρια μια Αμερικανίδα. Είναι σαν να έχεις τον Κάρολο Κουν διαθέσιμο κι εσύ να προτιμάς να σου κάνει μαθήματα υποκριτικής ο Σπύρος Μπιμπίλας. Ούτε ο Κρόνος δεν έτρωγε έτσι τα παιδιά του. 

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Blog φίλοι μου η Αμερικανίδα που είχε αναλάβει τις χορογραφίες των πτώσεων των παικτών του Ολυμπιακού τους έκανε καθημερινά μετα την προπόνηση τα εξής μαθήματα:

Πρώτη ώρα: «Πτώση “Τσακ Νόρις” στην Καβάλα». Ο ηθοποιός την ώρα που βλέπει το πόδι του αντίπαλου αμυντικού να πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής (2 μέτρα) τινάζεται σαν εναερίτης της ΔΕΗ την ώρα που τον χτυπάει ρεύμα υψηλής τάσης 5.500 Volt. Μετά μιλούν τα μάτια: Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, υποφέρω, Κασναφέρης.  

Δεύτερη ώρα: «Εντός (η ψυχή), εκτός (το σώμα) και επί τα αυτά του (του Παπουτσέλη)»: Σπαρακτικός μονόλογος του ηθοποιού που μέσα του τραγουδά «σφύριξε το, το γαμ… δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω» και απ’ τη βιασύνη του, ξεκινά το scuba diving τρία μέτρα έξω απ’ την περιοχή. Αν ερμηνεύσει με πάθος τη σκηνή, ο διαιτητής θα δει την ψυχή του εντός περιοχής και θα σφυρίξει το πέναλτι με την ίδια ευκολία που τον σφύριζε ο Κώστας Γκουσγκούνης στον «Ηδονοβλεψία». 

Τρίτη ώρα: «Συν Αθηνά και χείρα Μανιάτη»: Αυτοσχεδιασμός του ηθοποιού, ο οποίος με μαεστρικές, παλινδρομικές κινήσεις του χεριού, που θα ζήλευε και ο Κώστας Σπυρόπουλος, αποκρούει την μπάλα και στη συνέχεια κάνει σπριντ σαν τον Τριαντάφυλλο στο Survivor την ώρα που πάει στο δάσος να…συναντηθεί με τον εαυτό του, για να προλάβει τα τρένα που φεύγουν νωρίτερα. 

Τέταρτη ώρα: «Μάθημα ορθοφωνίας, γαλλικών και πιάνου για προέδρους». Ορθοφωνική τοποθέτηση φωνής και έλεγχος του διαφράγματος για επενδυτές-προέδρους που αποφασίζουν να επισκεφθούν διαιτητή στο ημίχρονο τελικού για να του ευχηθούν καλή επιτυχία, καλή λευτεριά και να είναι ελαφρύ το σκυρόδεμα που θα τον σκεπάζει.

Πέμπτη ώρα: «Δραματολογία». Κορύφωση του δράματος για τον προπονητή- ηθοποιό ο οποίος πρέπει να πείσει το κοινό ότι η επαφή του με ένα αδίστακτο και σεσημασμένο ρολό προκαλεί πόνο μεγαλύτερο κι από εκείνον που νιώθεις όταν σηκώνεσαι για τουαλέτα πέντε το πρωί, χτυπάς στο κομοδίνο το μικρό δάχτυλο του δεξιού ποδιού σου και κάνεις download τα 10 τελευταία ακυκλοφόρητα καντήλια.   

Ντοκουμέντο: Τα μαθήματα που δίδασκε η καθηγήτρια υποκριτικής στους παίκτες του Ολυμπιακού