MENU

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού είπε: «Συγχαρητήρια στους παίκτες για τη νίκη, είναι πολύ σημαντική και μεγάλη. Παίξαμε καλή άμυνα στην τελευταία κατοχή και κερδίσαμε. Ας μη συζητήσουμε τι έγινε στα τελευταία λεπτά...»

Ράντονιτς: «Σημαντική και μεγάλη νίκη»