MENU

Ωστόσο, τα περίεργα, αδιαφανή και ανερμάτιστα κριτήρια με τα οποία διατέθηκε αλόγιστα το δημόσιο χρήμα στα ΜΜΕ δεν σταματούν εκεί. Αρκεί μια πρόχειρη ματιά στον μακρύ κατάλογο που δόθηκε -επιτέλους- στη δημοσιότητα από την κυβέρνηση για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της κατασπατάλησης των χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη, αλλά και τις σκανδαλώδεις «προτιμήσεις» που επιδείχτηκαν προς συγκεκριμένα ΜΜΕ ανεξάρτητα από τα πραγματικά μεγέθη τους και την απήχησή τους στην κοινή γνώμη.

Τονίζουμε ξανά ότι δεν έχουμε καμία διάθεση αντιδικίας με τα Μέσα που καλώς εισέπραξαν όσα εισέπραξαν σε μία πολύ δύσκολη περίοδο για όλους. Δεν οφείλουν αυτά να δώσουν εξηγήσεις. Τις εξηγήσεις οφείλουν να τις δώσουν μόνο εκείνοι που αποφάσισαν να μοιράσουν 20 εκατομμύρια από τα χρήματα του κρατικού κορβανά σύμφωνα προφανώς με τα προσωπικά τους γούστα, χωρίς την παραμικρή διάθεση αξιοκρατίας και κοινής λογικής.

Την ίδια ώρα που ένα σάιτ με εκατομμύρια επισκέπτες, το SDNA, λάμβανε 5.000 για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό, άλλες ιστοσελίδες που σε καμία περίπτωση δεν απευθύνονται σε περισσότερους επισκέπτες, είχαν πολύ διαφορετική αντιμετώπιση. Ακόμα και σάιτ που οι περισσότεροι αγνοούν την ύπαρξή τους βρέθηκαν σε περίοπτη θέση στη λίστα εμβασμάτων της κυβέρνησης.

Δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να σας παραθέσουμε τα κορυφαία ειδησεογραφικά portals (protothema.gr, newsit.gr, iefimerida.gr κλπ.), τις «ναυαρχίδες» μεγάλων media groups (όπως το in.gr ή το skai.gr) ή τα sites των πανελλαδικής εμβέλειας καναλιών. Πάμε να δούμε όμως αρκετά από όλα τα… υπόλοιπα για να βγάλουμε όλοι μαζί (αβίαστα) τα συμπεράσματά μας.

Όπως θα διαπιστώσετε, τα απίστευτα και όμως αληθινά δεν έχουν προηγούμενο…

Γυναικείο site με 100.000, ιστοσελίδα τοπικού σταθμού με 40.000!

To bovary.gr, το γυναικείο site του δημοσιογράφου Χρήστου Ράπτη (iefimerida.gr), εισέπραξε το ιλιγγιώδες ποσόν των 100.000! Και το lifestyle portal του Νίκου Ευαγγελάτου tlife.gr πήρε 80.000. Το youweekly.gr (που ανήκει στο γκρουπ του δημοσιογράφου Τάσου Δούση) έλαβε 15.000 και το yupiii.gr (του ομίλου Φιλιππόπουλου) 5.000.

Η ιστοσελίδα του τοπικού τηλεοπτικού σταθμού Blue Sky, το blueskytv.gr, έλαβε 40.000! Περισσότερα πάντως από το γυναικείο ladylike.gr, το «μαμαδίστικο» imommy.gr (της Altrer Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη) και το dikaiologitika.gr που πήραν από 20.000.

To σάιτ defence-point.gr που ασχολείται με αμυντικά θέματα εισέπραξε 10.000. Όσα και το dikastiko.gr, αλλά και το foreignaffairs.gr.

Τα sites των δημοσιογράφων

Το liberal.gr του δημοσιογράφου Θανάση Μαυρίδη πήρε 120.000. To συνεταιριστικό/δημοσιογραφικό σάιτ protagon.gr εισέπραξε 50.000, όσα και το thetoc.gr (του ομίλου Φιλιππόπουλου). Το πολιτικό/ειδησεογραφικό thepresident.gr (στο οποίο είναι γενικός διευθυντής ο πρώην επικεφαλής του Γραφείου Τύπου του Μαξίμου επί κυβέρνησης Σαμαρά, Γιώργος Μουρούτης) πήρε 30.000. Τα παρεμφερούς περιεχομένου portals του δημοσιογράφου Γιάννη Πολίτη politisonline.gr και του δημοσιογράφου Νίκου Φελέκη matrix24.gr πήραν από 10.000 και 8.000 αντίστοιχα. Το σάιτ slpress.gr του δημοσιογράφου Σταύρου Λυγερού έλαβε 10.000. Όσα και το lykavitos.gr, το «αδελφάκι» του moneypress.gr, καθώς και τα thepressroom.gr, tomanifesto.gr και topontiki.gr.

Το dailypost.gr έλαβε 7.500 και το piperata.gr (του δημοσιογράφου Πάρι Κουρτζίδη), το tvxs.gr και το tribune.gr από 5.000.  Το voicenews.gr της Ελληνικής Λύσης του Κ. Βελόπουλου εισέπραξε 15.000!

Μαγειρική με 10 και 12,5 χιλιάδες

Το προσωπικό μαγειρικό σάιτ της Αργυρώς Μπαρμπαρήγου argiro.gr έλαβε 12.500! Λίγα περισσότερα από το επίσης μαγειρικό (του ομίλου Πρώτου Θέματος) olivemagazine.gr που πήρε 10.000.

«Ιδιαίτερη» μεταχείριση στα οικονομικά

Τα οικονομικά σάιτ, ανεξάρτητα από το traffic τους, είχαν «ιδιαίτερη» αντιμετώπιση. Το capital.gr του εκδότη Θεοχάρη Φιλιππόπουλου (Αττικές Εκδόσεις) έφτασε στα 120.000, το economistas.gr στα 50.000, η naftemporiki.gr 40.000, το newmoney.gr (όμιλος Πρώτου Θέματος) 35.000, το euro2day.gr στα 30.000 ευρώ και το mononews.gr του δημοσιογράφου Γιώργου Δημητρομανωλάκη 20.000.

Το businessdaily.gr πήρε 15.000, το xrimaonline.gr, το businessnews.gr, το businessenergy.gr, το economix.gr, το economistas.gr, το reporter.gr και το epixeiro.gr από 10.000, το marketnews.gr 7.500, το banks.com.gr εισέπραξε 6.700 και το dealnews.gr, το emea.gr, το fortunegreece.com, το mikrometoxos.gr και το economico.gr από 5.000.

Η ιστοσελίδα που πήρε παραπάνω από όλες τις αθλητικές!

H γνωστή athensvoice.gr εισέπραξε το ιλιγγιώδες ποσόν των 180.000 (περισσότερα από όσα έλαβαν όλες μαζί οι 6 κορυφαίες αθλητικές ιστοσελίδες) και το lifo.gr 120.000. Στο provocateur.gr κατέληξαν 20.000 και στο thecaller.gr 10.000.

Νόμος και τάξη με 30.000

Εξίσου εντυπωσιακό, αναλογικά, είναι το ποσόν που έλαβε και η θεματική ιστοσελίδα lawandorder.gr που ασχολείται με θέματα δημόσιας τάξης και δικαιοσύνης: 30.000!

Υψηλότατο και το ποσόν που κατέληξε στο σάιτ neweurope.gr (ελληνική έκδοση του αγγλόφωνου New Europe που κυκλοφορεί στις Βρυξέλλες και ασχολείται με θέματα πολιτικής): 20.000!

Νεολαιίστικα, ψυχαγωγικά και… Νεοϋορκέζικα

Τα νεολαιίστικα neolaia.gr και neopolis.gr έλαβαν 11.000 και 13.000 αντίστοιχα, το ανάλογου προσανατολισμού platform.gr 5.000 και το μουσικό ogdoo.gr 15.000.

O οδηγός ψυχαγωγίας monopoli.gr πήρε 15.000, ενώ το παρεμφερές athinorama.gr και το μουσικό και κινηματογραφικό σάιτ avopolis.gr πήραν από 10.000! Όσα και το σάιτ του δημοσιογράφου Γιώργου Κύρτσου freesunday.gr, αλλά και η ιστοσελίδα με έδρα στην Αστόρια της Νέας Υόρκης (!) greeknewsonline.gr (αφορά την έκδοση της εβδομαδιαίας έκδοσης Greek News). Τα ίδια χρήματα έλαβε και το mama365.gr.

Το αγγλόφωνο orthodoxtimes.com, που ασχολείται με θρησκευτικά θέματα, εισέπραξε 15.000.

Τα γυναικεία portals

To marieclaire.gr (που ανήκει στον όμιλο του Πρώτου Θέματος) πήρε 15.000. Λιγότερα πήραν τα -επίσης γυναικεία- missbloom.gr του ομίλου Φιλιππόπουλου (11.000), το womantoc.gr επίσης του ομίλου Φιλιππόπουλου (10.000), το elle.gr (8.000) και το womanidol.gr (5.000).

Ιατρικά και τα διατροφικά

Τα ιατρικού περιεχομένου portals iatropedia.gr (του δημοσιογράφου Νίκου Ευαγγελάτου) και iatronet.gr έλαβαν από 18.000 και 20.000 αντίστοιχα. Το ygeiamou.gr (που ανήκει στον όμιλο του Πρώτου Θέματος) πήρε 22.000, ενώ το virus.com.gr εισέπραξε 5.250.

Το vita.gr (της Alter Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη) που ασχολείται με θέματα υγείας και διατροφής έλαβε 22.000.

 «Βροχή» τα πεντοχίλιαρα

Τα σάιτ της δημοσιογράφου Άννας Δρούζα boro.gr, της δημοσιογράφου Ειρήνης Νικολοπούλου eirinika.gr, του δημοσιογράφου Γιάννη Παπαγιάννη fimotro.gr και του δημοσιογράφου Πέτρου Κουσουλού ereportaz.gr έλαβαν από 5.000.

Όσα και το μιντιακό enimerosi24.gr, το πειραϊκό/ναυτιλιακό portnet.gr, το τουριστικό tourismtoday.gr, το apotis4stis5.com (που ασχολείται με vintage θέματα, μουσική και σινεμά), τα πολιτιστικά elculture.gr και taneatistechnis.gr, το αγροτικό paragogi.net, το startupper.gr, αλλά και το dimarxos.gr, το dimosio.gr, το ellines.com, το workenter.gr, το expertnews.gr, το ipaideia.gr, το marketingweek.gr, καθώς και το ανδρικό playboy.gr και το ποικίλης ύλης downtown.gr.

Το ίδιο ποσόν πήρε και η επιθεώρηση βιβλίου athensreviewofbooks.com, που εισέπραξε και άλλα 5.000 για την έντυπη έκδοσή της (σύνολο: 10.000)!

Επίσης στις 5.000 βρίσκονται και το σάιτ μόδας και ομορφιάς glow.gr, η ιστοσελίδα ishow.gr, το

σάιτ για άτομα με σακχαρώδη διαβήτη glykouli.gr και τα σάιτ που ασχολούνται με θέματα υγείας healthview.gr, healthmag,gr και healthreportaz.gr.

Πεντακόσια ευρώ παραπάνω (5.500) έλαβε το ποικίλης ύλης ipop.gr…

H «λίστα Πέτσα» Vol. 2: Σε ποια ΜΜΕ «έβρεξε» λεφτά!
EVENTS