MENU

Οι drag races συνεχίζονται από διάφορα κανάλια στο YouTube, εκεί όπου τούτη τη φορά, ευθυγραμμίστηκαν για να διαπιστώσουν τη γρηγοράδα τους, μια Porsche GT3 RS, μια Ford Mustang GT και μια Ford Mustang GT500. Τα δύο τελευταία έχουν υποστεί μερικές βελτιώσεις. Το γερμανικό αυτοκίνητο από τη μεριά του είναι ένας μαχητής πίστας. Έχει κατασκευαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι γρήγορο στις στροφές και όχι τόσο στις ευθείες, εκεί όπου τα ατίθασα Mustang έχουν το κυρίως ταμπλό τους. Τα specs των αυτοκινήτων, ξεκινώντας από το ισχυρότερο και καταλήγοντας σε αυτό με τη χαμηλότερη ισχύ, έχουν ως εξής.

Αρχικά διαγωνίζεται μια Shelby Mustang GT500, τεχνικά μια Mustang, πρακτικά μια... Cobra με 760 ίππους και 847Nm ροπή. Εφοδιάζεται με έναν 5.2 λίτρων κινητήρα V8, με υπερσυμπιεστή τύπου Roots. Το κιβώτιο είναι 7τάχυτο με διπλό συμπλέκτη. Αποτελεί και το βαρύτερο των διαγωνιζόμενων, καθώς ζυγίζει 1.889 κιλά. Έχει βελτιωθεί στο σύστημα εξάτμισης επίσης. Εν συνεχεία έχουμε τη 5λιτρη Mustang, τη λευκή δηλαδή. Το εργοστάσιο δίνει 460 ίππους με 569Nm ροπή, αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχει βελτιωθεί από τη Roush Performance. Με κάποιον μαγικό τρόπο λοιπόν, ο βελτιωτής κατάφερε να προσθέσει άλλα 280 άλογα στον V8 κινητήρα και επιπλέον 284Nm ροπή, με το αποτέλεσμα να είναι 740 ίπποι με 854Nm. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 10τάχυτο και το βάρος του οχήματος ανέρχεται στα 1.789 κιλά.

Όμως, τα πράγματα δεν μπορείς να τα πάρεις... χαλαρά, όταν απέναντί σου ή δίπλα σου σε ένα φανάρι υπάρχει το όνομα Porsche, ενός εκ των καλύτερων κατασκευαστών που το όνομά του έχει συνδεθεί άμεσα με την όχι απλά γρήγορη επιτάχυνση, αλλά την πάρα πολύ γρήγορη. Η εν λόγω GT3 RS προέρχεται από την τελευταία γενιά του μοντέλου και έχει ισχύ 493 ίππων, αρκετά χαμηλότερη από τις δύο Mustang. Ο κινητήρας είναι 4λιτρος boxer 6κύλινδρος, ενώ έχει προστεθεί και μια θηριώδης πτέρυγα στο πίσω μέρος. Ναι μεν είναι καλή η λειτουργία της στις στροφές, αλλά για τελική ταχύτητα ούτε λόγος. Η ροπή ανέρχεται στα 460Nm και ζυγίζει 1.493 κιλά. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου δίδισκου κιβωτίου.

Σε όλους τους αγώνες, κερδίζει το πορτοκαλί αυτοκίνητο, η GT500 δηλαδή. Όμως, η Porsche κερδίζει σε σχεδόν όλες τις εκκινήσεις, ακόμα και τους ρολαριστούς κατά το μέτρο του δυνατού, αποδεικνύοντας πως κανείς και ποτέ δεν πρέπει να υποτιμά τους Γερμανούς. Ακόμα και αν διαθέτουν περίπου 250 ίππους λιγότερους κάτω από το καπό τους.

Μην υποτιμάτε ποτέ μια Porsche (vid)