MENU

Ως γνωστό, η SKODA AUTO A.S κατήγγειλε τη σύμβαση με τη ΒΙΑΜΑΡ και η συνεργασία θα σταματήσει τον Μάιο του 2017.

Σαφώς και τα σενάρια δίνουν και παίρνουν και έχει σημασία να αναλύσουμε πως και πόσο θα επηρεάσει αυτή την κατάσταση τον σύλλογο.Η αγωνία εργαζομένων και οπαδών

Φυσικά, ο Χρήστος Πανόπουλος ήταν καθησυχαστικός όσον αφορά στους χιλιάδες πελάτες (και όσους επρόκειτο να γίνουν) της SKODA στην χώρα μας, αφού θα τηρηθούν στο ακέραιο οι υποχρεώσεις της εταιρίας του αλλά σίγουρα οι οπαδοί έχουν μία ανασφάλεια και πολλά ερωτηματικά για τον αντίκτυπο που θα έχει η συγκεκριμένη υπόθεση στην ομάδα τους. Σίγουρα, την μεγαλύτερη αγωνία και δικαιολογημένα για το τι μέλλει γενέσθαι έχουν οι 500 και πλέον εργαζόμενοι στα κεντρικά της γραφεία (διεύθυνση ανταλλακτικών, τεχνικής εξυπηρέτησης και εμπορικό τμήμα) και στα 46 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η μεταβατική περίοδος του Πανόπουλου

Οπως και να έχει, η επιτυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία (με ρεκόρ πωλήσεων 1 εκατομμύριο πωλήσεις σε όλο τον κόσμο το 2014) θα συνεχίσει λογικά να εισάγει αυτοκίνητα στην Ελλάδα με άλλον αντιπρόσωπο, ενώ προφανέστατα και ο Πανόπουλος θα προσπαθήσει να αντικαταστήσει τη SKODA με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία και προφανώς κάποια στιγμή θα αφαιρεθεί και το SKODA από την Ξάνθη, αν και έκανε πολύ κόπο για να καθιερώσει στη συνείδηση το κόσμου. Αλλωστε, φημολογείται ότι σημείο τριβής και διαζυγίου, ήταν το ότι οι Τσέχοι δεν ήθελαν να εναρμονιστούν με τις οικονομικές συνθήκες της χώρας και να ρίξουν τις τιμές, με αποτέλεσμα η ΒΙΑΜΑΡ να μην έχει κέρδη, αντίθετα με την SKODA.

Σαφώς αυτά τα δύο χρόνια θα είναι μία μεταβατική περίοδος για τον Πανόπουλο, ο οποίος πρέπει να ασχοληθεί με το μέλλον των επιχειρήσεων του, το οποίο όπως είναι λογικό θα επηρεάζει τρόπο τινά και την ΠΑΕ. Η σφιχτή πολιτική των τελευταίων ετών

Αυτό που θα πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι έτσι και αλλιώς τα τελευταία χρόνια μειώνεται σταδιακά το μπάτζετ της Ξάνθης. Δεν θα μπορούσε να συμβεί και διαφορετικά, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες και κατ' επέκταση οι αντιπρόσωποι αισθάνθηκαν περισσότερο από όλους την οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Αλλωστε, ο Πανόπουλος πάντοτε έβλεπε την Ξάνθη και ως εταιρεία, υπό την έννοια πως είχε ισοσκελισμένα τα έξοδα με τα έσοδα. Πάντοτε, ήταν υπέρ των πωλήσεων των ποδοσφαιριστών, που θα φέρουν χρήματα στα ταμεία για να μπορεί η ΠΑΕ να αυτοσυντηρείται. Επιπλέον και τα έσοδα για όλες τις ποδοσφαιρικές ομάδες έχουν μειωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια. Πάντως, η διαμορφωθείσα κατάσταση στο ποδόσφαιρο επέτρεψε στον Πανόπουλο να οδηγήσει την ομάδα του στον τελικό του κυπέλλου, ξοδεύοντας πολύ λιγότερα χρήματα από όσα τα προηγούμενα χρόνια, που δεν είχε εκπληρώσει το απωθημένο του. Κάτι η κρίση και κάτι τα πολύ λίγα έσοδα είχαν οδηγήσει το “αφεντικό” σε σφιχτή πολιτική με ταβάνι στα συμβόλαια τις 80.000 ευρώ, με εξαίρεση τρεις-τέσσερις παίκτες, οι οποίοι θα κάνουν τη διαφορά και που είχαν εξαψήφιο νούμερο απολαβών (βλέπε Καπετάνο, Κλέιτον κ.α.)Η Ξάνθη του Λουτσέσκου

Ορισμένοι συνέδεσαν τις τελευταίες αποχωρήσεις (Κλέιτον, Ομπόντο, Γκομσί, Μπέλιτς, Βάλτερ, Αναστασόπουλου και άλλων) με την ιστορία της ΒΙΑΜΑΡ. Ωστόσο, ο προγραμματισμός είχε γίνει πολύ νωρίτερα και πολύ απλά οι συγκεκριμένοι παίκτες ήταν εκτός πλάνων. Οσο για τους πιτσιρικάδες που προωθήθηκαν, υπογράφοντας επαγγελματικά συμβόλαια και αυτό συνιστά πάγια τακτική του συλλόγου. Μην ξεχνάμε ότι ο Ράζβαν Λουτσέσκου ανέλαβε την ομάδα μεσούσης της περιόδου που ολοκληρώθηκε και βρήκε το συγκεκριμένο ρόστερ. Οι μεταγραφικές επιλογές δεν ήταν δικές του. Τώρα όμως θα έχει λόγο και η ενίσχυση θα φέρει τη σύμφωνη γνώμη του, αλλά και κάποιες εισηγήσεις του.Το... μακρινό 2017

Σε δύο χρόνια από τώρα δεν μπορεί κανένας να γνωρίζει αν η ζωή στην Ξάνθη θα συνεχιστεί χωρίς Skoda. Τα πράγματα μπορεί να είναι καλύτερα, μπορεί να είναι και χειρότερα και ενδέχεται να αλλάξουν και πολύ νωρίτερα. Εδώ ουδείς ξέρει τι μας περιμένει αύριο και πως θα είναι η κατάσταση σε ολόκληρη την καταχρεωμένη χώρα. Οποτε, η αναταραχή και οι ανακρίβειες για τον σύλλογο βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, αλλά δεν πρέπει να υιοθετούνται.

Πανόπουλος - Ξάνθη - ΒΙΑΜΑΡ: Το διαζύγιο, η σημασία του και το μέλλον...