MENU

Κάθε καινούργιο γήπεδο που χτίζεται τα τελευταία χρόνια, πηγαίνει «πακέτο» με ένα νέο χορηγό που δίνει το όνομά του.

Δεν είναι απλά μια μόδα που ήρθε και θα φύγει κάποια στιγμή.

Η πώληση των δικαιωμάτων της ονοματοδοσίας του νέου «σπιτιού» ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου, αποφέρει ένα ιδιαίτερο σημαντικό ποσό και αποτελεί ένα από τα βασικά έσοδα σε επίπεδο χορηγιών.

Ένας από τους πρωτοπόρους συλλόγους που έδειξαν τον εμπορικό δρόμο και στις υπόλοιπες ήταν η Άρσεναλ με το «Emirates Stadium» το 2006.

Από τα τελευταία γήπεδα που σηκώθηκαν με όνομα χορηγού στη Γηραιά Ήπειρο, είναι της Γιουβέντους ("Allianz Stadium") και της Μπεσίκτας (“Vodafone Arena”).

Παρεμπιπτόντως, υπάρχουν κάποιες εταιρείες που έχουν γίνει χορηγοί σε περισσότερα από ένα γήπεδο.

Η "Allianz" (Μόναχο, Βιέννη, Τορίνο, Νίκαια) η AFAS (Μαλίν, Άλκμααρ) η "Red Bull" (Σάλτσμπουργκ, Λειψία).

Εν έτει 2019, όλο και περισσότεροι σύλλογοι προσπαθούν να ανεβάσουν τα έσοδά τους πουλώντας την ονομασία των γηπέδων τους σε χορηγούς.

Και η ΑΕΚ που έχει βάλει μπροστά και «τρέχει» το σπουδαίο πρότζεκτ της «Αγιά – Σοφιάς», δεν θα μπορούσε ασφαλώς να μείνει έξω από την αναζήτηση αυτού του χορηγικού…πακέτου.

Και η αλήθεια είναι πως στα ιδιαίτερα διαμερίσματα της Ένωσης αναμένουν σημαντικά έσοδα από την χορηγία του ονόματος του νέου γηπέδου που χτίζεται στην ιστορική έδρα (Νέα Φιλαδέλφεια) των «κιτρινόμαυρων».

Κι αυτό το κορυφαίο κομμάτι σε επίπεδο εμπορικών συμφωνιών, δεν θα μπορούσε να το΄χει αναλάβει κανείς άλλος, πέρα από τον διοικητικό ηγέτη της ΑΕΚ.

Στα χέρια του Μελισσανίδη

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης είναι αυτός που σηκώνει «επ΄ώμου» την αναζήτηση χορηγού, έχοντας ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό (και όχι τελευταία) έναν κύκλο επαφών με υποψήφιες εταιρείες για την ονομασία της «Αγιά – Σοφιάς».

Κι αν μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει κάτι επίσημο στο συγκεκριμένο θέμα, το σίγουρο είναι πως ο Μελισσανίδης δεν έχει αφήσει τίποτα στην τύχη του.

Όπως άλλωστε έχει κάνει από την πρώτη ημέρα που βγήκε μπροστά ως «σημαιοφόρος» στο πρότζεκτ της κατασκευής του νέου γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Όλα γίνονται βάσει πλάνου και σχεδίου και κατόπιν συντονισμένων – στοχευμένων ενεργειών.

Deal 15-20 εκατ. ευρώ

Τα χρήματα που φιλοδοξεί να εξοικονομήσει ο Μελισσανίδης για λογαριασμό της ΠΑΕ ΑΕΚ από τον χορηγό που θα δώσει το όνομά του στο νέου γήπεδο, κυμαίνονται μεταξύ 15-20 εκατομμύρια ευρώ.

Και το σίγουρο είναι πως ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης που όπως προαναφέραμε χειρίζεται αποκλειστικά την συγκεκριμένη υπόθεση, διατηρεί επαφές και ψάχνεται για εταιρείες που έχουν εξέχουσα θέση στον εμπορικό χάρτη.

Εταιρείες που διαθέτουν ένα brand name με μεγάλο αντίκτυπο, όχι μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και παγκοσμίως.

Η…παρέλαση των εταιρειών

Τα τελευταία χρόνια και από την στιγμή που ο Μελισσανίδης πάτησε το enter στο πρότζεκτ της «Αγιά – Σοφιάς» κυκλοφόρησαν τα ονόματα της «Gazprom», της «Coca Cola» της «Socar» και εσχάτως της «LG» για την ονοματοδοσία του νέου γηπέδου.

Η αλήθεια είναι πως κανείς (πλην του Μελισσανίδη) δεν μπορεί να γνωρίζει με ποιες εξ αυτών των εταιρειών – κολοσσών που και αυθεντίες είναι στον τομέα τους και διαθέτουν μεγάλο brand name, υπάρχουν πράγματι συζητήσεις να συνδέσουν το όνομά τους με την «Αγιά – Σοφιά» και το νέο «σπίτι» της Ένωσης.

Αν και ο Μελισσανίδης για όσους είναι σε θέση να γνωρίζουν και τον τρόπο που σκέφτεται και το πως κινείται σε τέτοια θέματα, δεν μπορεί παρά όλο και να κρατάει έναν (χορηγικό) «άσο» φυλαγμένο στο μανίκι του με…φόντο την «Αγιά – Σοφιά».

 

 

Τo… ονοματεπώνυμο της «Αγιά – Σοφιάς» και ο «άσος» του Μελισσανίδη