MENU

Ο Παναιτωλικός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον Λεβαδειακό στο Αγρίνιο τη προσεχή Δευτέρα (19/1) για τη 17η αγωνιστική της Stoiximan Super League.

Ο Γιάννης Αναστασίου ανακοίνωσε την αποστολή των Αγρινιωτών στην οποία επέστρεψαν ο Μπουχαλάκης και ο Σμυρλής.

Αναλυτικά η αποστολή του Παναιτωλικού:  Άλεξιτς, Αποστολόπουλος, Μπουχαλάκης, Μπρέγκου, Τσούρα, Εστεμπάν, Γκαρσία, Γκράναθ, Χότζα, Κόγιτς, Κουτσερένκο, Μανρίκε, Ματάν, Μαυρίας, Μίχαλακ, Μλάντεν, Νικολάου, Ενκολόλο, Πάρδαλος, Σιέλης, Σμυρλής, Ζίβκοβιτς.

Παναιτωλικός: Με Μπουχαλάκη και Σμυρλή η αποστολή για Λεβαδειακό