Τη στιγμή των δηλώσεων των αδερφών Αγγελόπουλου μετά το Game 2 των τελικών στο ΣΕΦ, ο Γιώργος είχε αναφέρει: «Ας πάει να του δώσουν το Final Four στο ΟΑΚΑ που πιέζει, ας πάνε, είναι καλό για τον τουρισμό, τα έχουμε ακούσει, ας πάνε να του δώσουν το Final Four στο ΟΑΚΑ, είναι καλό, τιμάει τον αθλητισμό και την Ελλάδα αυτός ο άνθρωπος». Αναφορές ειρωνικές προς το ΟΑΚΑ, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Εκεί κατάλαβε όλη η Ελλάδα τι θέλουν οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Για την ακρίβεια, τι δεν θέλουν: Να γίνει το Final Four στο ΟΑΚΑ. Το είπαν ευθέως. Αρχίζοντας να πιέζουν ανοιχτά, για να αλλάξει στάση η κυβέρνηση. Απλά και μόνο για να ικανοποιηθεί το «εγώ» των ανθρώπων του Ολυμπιακού.
Ανάμεσα στα πολλά που είπαν, ειρωνεύτηκαν και τις όποιες αναφορές για διαφήμιση της χώρας μας και για τουρισμό. Μερικές μέρες μετά, έρχεται η ίδια η πραγματικότητα να τους διαψεύσει οικτρά. Δείχνοντας το δρόμο στην ίδια την κυβέρνηση.
Η σελίδα «House of highlights» στο Instagram, αριθμεί… 52.000.000 ακόλουθους. Αυτοί οι άνθρωποι θαύμασαν ένα video από το ΟΑΚΑ και συγκεκριμένα το glassfloor. Η ίδια η Euroleague, έσπευσε να πάρει την προβολή που της αναλογεί, σχολιάζοντας άμεσα την ανάρτηση.
Και μιλάμε για ένα απλό ποστάρισμα το οποίο είδαν 52.000.000 άνθρωποι. Ψάχνοντας πιο παλιές δημοσιεύσεις, δεν υπήρχαν πουθενά οι δηλώσεις των αδερφών Αγγελόπουλων. Δεν υπήρχε οτιδήποτε για όσα έγιναν στους ελληνικούς τελικούς. Αυτός είναι ο μικρόκοσμός μας. Με τον Ολυμπιακό και όσους τον εκφράζουν, να πιέζουν προς την επιβολή του κόντρα στην διεθνή προβολή της χώρας. Ώστε να γίνει στο Βελιγράδι και να νιώσουν πιο οικεία…
52.000.000, για να καταλάβουμε το μέγεθος, είναι πέντε φορές ο πληθυσμός της Ελλάδας. Η Euroleague στον δικό της επίσημο λογαριασμό, έχει 1.300.000 ακόλουθους. Η Ρεάλ Μαδρίτης στον μπασκετικό της λογαριασμό, μετρά 5.100.000 ακόλουθους. Ο Παναθηναϊκός έχει 654.000.
Όσο για τον Ολυμπιακό που προκαλεί όλο αυτό τον επικοινωνιακό πανικό, μετρά… 384.000 ακόλουθους (με έναν περίεργο τρόπο είναι διπλάσιοι στην πραγματικότητα αλλά στο instagram είναι οι μισοί).
Τα μεγέθη είναι απόλυτα κατανοητά.
Δεν έχουν μείνει πολλά πράγματα για να διαφημιζόμαστε παγκοσμίως. Μια τέτοια διοργάνωση, είναι ένα απ’ αυτά. Η σελίδα των 52.000.000 και η προβολή του glass floor -το οποίο πλήρωσε κοντά στα 4 εκατομμύρια ο… κακός Δημήτρης Γιαννακόπουλος- δείχνει το δρόμο. Στο χέρι της κυβέρνησης να πράξει το σωστό όχι για τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό αλλά για την χώρα. Κλείνοντας την πόρτα στην μικροπολιτική και τα συμφέροντα.