Ο Δικέφαλος θέλει να κάνει το 1-0 και το πρώτο βήμα πρόκρισης για τους 16 της διοργάνωσης, όμως θα υποχρεωθεί να το κάνει χωρίς έναν βασικό του παίκτη. Ο λόγος για τον Κένταλ Σμιθ, ο οποίος έχει τεθεί νοκ-άουτ μετά από ένα χτύπημα που δέχθηκε στο μάτι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Ο Αμερικανός γκαρντ μάλιστα χρειάστηκε να κάνει επέμβαση σήμερα το πρωί για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και αναμένεται να μείνει εκτός δράσης για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες. Πρόκειται για μία σημαντική απουσία, καθώς ο Σμιθ είναι από τα βασικά γρανάζια της ομάδας και πρώτους σκόρερ της.
Δεν αποκλείεται, αν τo πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, να προχωρήσει ο ΠΑΟΚ σε προσθήκη παίκτη ή αντικατάσταση του Σμιθ.