MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Έμοιαζε λες και κάποιος του είχε κάνει... μάγια (ο Πογκμπά, ίσως; Ποιος ξέρει...). Μετά τη νίκη του στο Μονακό, είχε να επιδείξει- μ' ένα τρομακτικά κυρίαρχο μονοθέσιο- τρεις δεύτερες θέσεις, δύο εγκαταλείψεις και πλείστους αγώνες στους οποίους ήταν μηδέν οξέα και άλλα τόσα λιπαρά. 

Το πάρτι στο Πριγκιπάτο (εκεί, δηλαδή, που είχε γίνει ελαφρώς ζάντα) φαίνεται πως επέδρασε περίεργα στον οδηγικό του ψυχισμό και μετά τα έκανε ξέρετε-τι, παρά το γεγονός πως η Ρεντ Μπουλ του ανανέωσε το συμβόλαιο και για το 2023. 

Σήμερα, ωστόσο, ο Σέρχιο Πέρεζ απέδειξε γιατί είναι το κατάλληλο «συμπλήρωμα» για το κτήνος Φερστάπεν: ο Τσέκο «άρπαξε» στην εκκίνηση τον poleman Λεκλέρκ, και παρά το γεγονός πως το grand prix στην Σιγκαπούρη είχε, όπως πάντα, Αυτοκίνητα Ασφαλείας αλλά και εικονικά (δύο και τρία αντίστοιχα), κατάφερε να κρατήσει με σχετική ευκολία την καρό σημαία, πανηγυρίζοντας την 4η νίκη της καριέρας του. 

Πίσω από τον απλησίαστο, όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, Μεξικανό τερμάτισε ο Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος πιλότος της Φεράρι έχασε τη θέση του στην εκκίνηση κι έκτοτε, παρά το γεγονός πως πίεσε πάρα πολύ, δεν κατάφερε ν' ανακτήσει το P1 και να γευτεί την σαμπάνια της νίκης μετά από καιρό. 

Το ευτύχημα, εν μέρει, για την Σκουντερία είναι πως ο Κάρλος Σάινθ μπόρεσε ν' ανέβει εκ νέου στο βάθρο και η ιταλική ομάδα άνοιξε σημαντικότατα τη διαφορά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την 3η Μερσέντες, που είχε ένα κάκιστο διπλό αποτέλεσμα μετά από καιρό. 

Η ΜακΛάρεν είχε ένα ονειρώδες αποτέλεσμα χάρη στα εκπληκτικά της αντανακλαστικά μετά την είσοδο του 2ου Safety Car στην πίστα και πήρε ένα παντελώς απροδόκητο 4-5 με Νόρις και Ρικιάρντο, βάζοντας στο κοινό σακούλι υπερπολύτιμους βαθμούς στη μάχη με την Αλπίν για την 4η θέση. 

Στρολ (6ος) και Φέτελ (8ος) ολοκλήρωσαν το μίνι θαύμα της Άστον Μάρτιν, με τον Μαξ Φερστάπεν των λαθών να «παρεμβάλλεται» ανάμεσά τους στην 7η θέση. 

Χάμιλτον (επίσης πολλά λάθη για την αξεπέραστη κλάση του) και Γκασλί συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του grand prix, που ξεκίνησε με τεράστια καθυστέρηση (άνω της ώρας) λόγω καταρρακτώδους βροχής λίγο πριν την προγραμματισμένη έναρξης, που ήταν στις 15:00 ώρα Ελλάδος. 

Ο Τσέκο, λοιπόν, είναι ακόμα εδώ, μετά από μια περίοδο παρατεταμένης αγωνιστικής υπνηλίας. 

Και, πάνω απ' όλα, εδώ είναι η Ρεντ Μπουλ που κατάφερε να εξαφανίσει το υπέρ της Φεράρι προβάδισμα στην αρχή της σεζόν και τώρα κάνει περίπατο. 

Άραγε υπάρχει κάποιος να την βγάλει από τον ξεκούραστο δρόμο της; 

Ακριβώς: ουδείς... 

Βαθμολογία οδηγών

1. Φερστάπεν 341
2. Λεκλέρκ 237
3. Πέρεζ 235
4. Ράσελ 203
5. Σάινθ 202
6. Χάμιλτον 170
7. Νόρις 100
8. Οκόν 66
9. Αλόνσο 59
10. Μπότας 46
11. Ρικιάρντο 29
12. Φέτελ 24
13. Γκασλί 23 
14. Μάγκνουνσεν 22
15. Στρολ 13
16. Σουμάχερ 12
17. Τσουνόντα 11
18. Ζου 6
19. Άλμπον 4
20. Ντε Βρις 2
21. Λατίφι 0

22. Χούλκενμπεργκ 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1. Ρεντ Μπουλ 576
2. Φεράρι 439
3. Μερσέντες 373
4. ΜακΛάρεν 129
5. Αλπίν 125
6. Άλφα Ρομέο 52
7. Άστον Μάρτιν 37
8. Χάας 34 
9. Άλφα Τάουρι 34
10. Ουίλιαμς 6

 

Grand Prix Σιγκαπούρης: Ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε τη νίκη
EVENTS