MENU

Στο εξωτερικό είναι κανόνας. Εδώ εξαίρεση. Δύσκολα μπορεί να συνδέσει κανείς το όνομα της ομάδας του με ένα προϊόν καθημερινής χρήσης. Ο ΠΑΟΚ πρωτοτύπησε αφού έβγαλε στην αγορά πίτσα με το όνομα του και το SDNA ρίχνει μία βουτιά στο παρελθόν με ανάλογα προϊόντα που έκαναν μεγάλο θόρυβο στην ελληνική αγορά.

ΠΙΤΣΑ ΠΑΟΚ

Θα περίμενε κανείς κάτι σε… ρετσίνα ή έστω σε…. γύρο. Ωστόσο η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πρωτοτύπησε αφού χτυπά άλλους γευστικούς κάλυκες με την πίτσα ΠΑΟΚ! Σε συνεργασία με την Ιωνική Σφολιάτα ΑΕ, ο Δικέφαλος του Βορρά δημιούργησε το δικό του έδεσμα που δίνει άλλη διάσταση στο τελετουργικό της παρακολούθησης της ομάδας από την τηλεόραση. Προς το παρόν η πίτσα ΠΑΟΚ διατίθεται μόνο από τα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» που εδρεύουν στην Βόρεια Ελλάδα, μα αν το πράγμα πάει καλά η πίτσα θα κατηφορίσει και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

ΜΠΥΡΑ ΘΥΡΑ 13

Πρόκειται για τον ορισμό της πιο αποτυχημένης χρονικά εμπορικής κίνησης που έγινε ποτέ σε ανάλογο προϊόν. Λίγο πριν από το ιστορικό ντέρμπι της «Ριζούπολης», η ΠΑΕ Παναθηναϊκός προκαλεί πάταγο, αφού αποφασίζει να λανσάρει την περίφημη μπύρα Θύρα 13, πιστεύοντας ότι υπάρχει μεγάλο εμπορικό κοινό ώστε το προϊόν να πουλήσει τρελά.

Ωστόσο, από την πρώτη ημέρα υπάρχουν σοβαρές αντιδράσεις ακόμα και εντός της πράσινης συνδεσμιακής οικογένειας που τάχθηκαν απέναντι σε μία τέτοια κίνηση εμπορευματοποίησης.

Η μπύρα Θύρα 13 έγινε ειρωνικό σύνθημα στα χείλη αντίπαλων οπαδών, έκανε ένα γερό μπάσιμο, αλλά σύντομα έσβησε εμπορικά, ειδικά μετά την ήττα της Ριζούπολης που μείωσε πολύ το ενδιαφέρον για ένα τέτοιο προϊόν.

ΜΠΛΕ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ ΗΡΑΚΛΗΣ

Κάποτε, όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν, στο ρεπορτάζ του Ηρακλή δεν υπήρχαν μόνο θέματα για προσφυγές, απληρωσιές και χρέη, αλλά και ευφάνταστα θέματα που κέντριζαν το μάτι.

Με διαφορά το πιο ιντριγκαδόρικο ήταν αυτό με το νέο προϊόν που μπήκε στις ζωές όλων μας (;) πριν από δύο χρόνια. Τότε που το τμήμα μάρκετινγκ του Ηρακλή σκαρφίστηκε ένα προϊόν που όμοιο του δεν είχε εμφανιστεί ξανά στον πλανήτη.

Εμπνευσμένη από το σύνθημα «τα βλέπω όλα μπλε» η ΠΑΕ Ηρακλής παρουσίασε πριν από δύο χρόνια την «μπλε μουστάρδα Ηρακλής», που έκανε μεγάλο θόρυβο επικοινωνιακά, αλλά δεν κατάφερε να μπει σε πάρα πολλά τραπέζια. Ως ιδέα όμως, πραγματικά έκανε την διαφορά.

ΝΕΡΟ ΟΦΗ

Ότι αρχίζει ωραία, τελειώνει με πόνο. Τον Νοέμβριο του 2013 ο ΟΦΗ παρουσίασε το δικό του νερό, αφού με συνεργασία με το κρητικό νερό Σεληνάρι, οι Κρητικοί παρουσίασαν το δικό τους εμφιαλωμένο νερό που πωλούνταν από τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης.

Στο οργανόγραμμα του ΟΦΗ ήταν και η παραγωγή εμφιάλωσης κρασιού και λαδιού, όμως από ότι φαίνεται η ιδέα δεν τσούλησε και πολύ εμπορικά. Στα τέλη Δεκεμβρίου, ο ΕΦΕΤ ζήτησε την ανάκληση μιας συγκεκριμένης παρτίδας του προϊόντος, αφού μετά από δειγματοληψία διαπιστώθηκε ότι η περιεκτικότητα σε βρωμικά ιόντα υπερβαίνει την ανώτατη παραμετρική τιμή και το δείγμα χαρακτηρίστηκε μη κανονικό - μη ασφαλές.

ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΠΑΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ DA PIPA

Εδώ δεν μιλάμε για εμπορική εκμετάλλευση κρασιού, αλλά για μία καζούρα που έμεινε στην ιστορία. Λίγες ημέρες πριν από το ντέρμπι των αιωνίων του 2006, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός αποφασίζει να στείλει στον Σωκράτη Κόκκαλη ένα κόκκινο κρασί με το όνομα «Παράγκα» (γνωστή ελληνική ετικέτα που υπήρχε στο εμπόριο), μία ευχετήρια κάρτα για τη νέα χρονιά και ένα DVD με διαιτητικά λάθη υπέρ των «ερυθρόλευκων».

Μερικές ημέρες αργότερα ο Ολυμπιακός κερδίζει το ντέρμπι με 3-2 και ο Σωκράτης Κόκκαλής δίνει την δική του πληρωμένη απάντηση που έμεινε στην ιστορία: «Ήταν ένα καλό ματς ανάμεσα σε δύο καλές ομάδες. Μετά το πέναλτι παίξαμε πολύ καλά και κερδίσαμε δίκαια. Δώσαμε τις απαντήσεις μας μέσα στο γήπεδο. Έτσι κερδίζονται τα πρωταθλήματα και όχι με τα DVD. Θα πάρουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Δεν θα πιω το κρασί Παράγκα, αλλά το… Da Pipa»

Πίτσα ΠΑΟΚ, μπύρα 13 κι ό,τι τραβάει η όρεξή σου! (pics)