MENU

Στις 13 Φεβρουαρίου η ΑΕΚ επικράτησε 1-0 του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ και ο αντιπρόεδρος των «ερυθρολεύκων» είπε μετά το τέλος του ντέρμπι: «Ξέρουμε και να χάνουμε, με οποιεσδήποτε συνθήκες. Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ. Εύχομαι να μας τύχει στο Κύπελλο Ελλάδας, ώστε να φανεί ποιος είναι ο καλύτερος.

Για τη διαιτησία, δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα, δεν θέλω να ασχοληθώ καθόλου. Απλά, δεν θέλω να μας παίζει καθόλου αυτός ο διαιτητής, γιατί ξέρω και τους λόγους…

Εύχομαι σήμερα να μη στεναχωρηθούν οι φίλοι του Ολυμπιακού. Θέλουμε, όπως είπα, την ΑΕΚ στο Κύπελλο. Εκεί θα φανεί ποιος είναι ο καλύτερος.

Επίσης, θέλω να πω ότι αν και μείναμε με 9, δεν είδαμε καμία ευκαιρία από την ΑΕΚ. Σκεφτείτε να μέναμε με 11».

Η κληρωτίδα τελικά δεν του έκανε το χατίρι καθώς ο Ολυμπιακός βρήκε στους «4» τον ΠΑΟΚ, ωστόσο για κακή του τύχη, η ΑΕΚ πέρασε τον Ατρόμητο και ο Σάββας Θεοδωρίδης πλήρωσε την προ τριών μηνών αλαζονεία του, βλέποντας την ομάδα του να χάνει το Κύπελλο από την «Ένωση».

http://www.youtube.com/embed/jafWGgkxtn4?modestbranding=0&showinfo=0&playsinline=1
Σάββας Θεοδωρίδης: Όταν ζητούσε την ΑΕΚ στο Κύπελλο! (vid)